کد خبر: 166642
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۳:۴۱:۰۰
| |

زمان برگزاری اسکار 2019 اعلام شد

مراسم نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار با بازگشت به تاریخ سنتی خود در ماه فوریه یعنی یکشنبه، 5 اسفند 1397 برگزار می‌شود.

زمان برگزاری اسکار 2019 اعلام شد
کد خبر: 166642
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم پایانی جوایز سینمایی اسکار که امسال به دلیل متقارن نشدن با اختتامیه المپیک زمستانی، در ماه مارس برگزار شد در دوره آتی با بازگشت به روند قبلی خود در تاریخ 24 فوریه 2019 برگزار خواهد شد.

فصل جوایز سینمایی اسکار به صورت رسمی از تاریخ 28 نوامبر و با برگزاری جوایز سالانه «گاورنرز» آغاز می‌شود.

رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای جوایز اسکار روز دوشنبه 7 ژانویه آغاز می‌شود و یک هفته بعد در تاریخ 14 ژانویه پایان می‌یابد و نامزدهای نهایی در شاخه‌های گوناگون نیز روز 23 ژانویه معرفی می‌شوند.

اما رای‌گیری نهایی برای انتخاب برندگان در دوره آتی یک هفته زود‌تر از امسال و از تاریخ 12 فوریه آغاز و تا 19 فوریه ادامه خواهد داشت.

مراسم نهایی و اعطای جوایز نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 9 فوریه در سالن دالبی تئا‌تر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

در جوایز امسال اسکار، فیلم «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در 13 شاخه پیشتاز نامزدهای اسکار بود و فیلم «سه بیلبورد خارج از می‌زوری اِبینگ» ساخته «مارتین مک‌دونا» در 9 شاخه و درام جنگی «دانکرک» به کارگردانی «کریستوفر نولان» نیز در 7 شاخه شانس کسب جایزه داشتند. در‌‌نهایت هم فیلم «شکل آب» با به‌دست آوردن چهار جایزه ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، پیشتاز جایزه‌های این دوره از اسکار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها