کد خبر: 216641
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۴۱:۰۰
| |

حضور انزوا در بخش رقابتی پانزدهمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا

انزوا با کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در پانزدهمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا حضور خواهد داشت.

حضور انزوا در بخش رقابتی پانزدهمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا
کد خبر: 216641
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جشنواره سالنتو با نگاه ویژه خود که فیلم قدرتمند ترین فرم ارتباط فرهنگی و تعامل میان فرهنگ و مردم است, در صدد ارتقا فیلم های مستقل می باشد. این جشنواره به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و برترین جشنواره جنوب ایتالیا شناخته می شود. جشنواره سالنتو هر سال با برپایی سیمنار ها, رویداد های ویژه, و نمایش اثار در بخش های فیلم بلند, فیلم کوتاه و فیلم مستند برگزار می شود. همچنین تور نمایش برترین اثار جشنواره در شهرهای زوریخ, لندن, هنگ کنگ, نیویورک, مسکو و سن پترزبورگ برپا خواهد شد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد ...

انزوا به تهیه کنندگی پیمان جعفری پیشتر در جشنواره کمرایمیج لهستان نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری بود. همچنین در جشنواره کیدزفرست امریکا خضور داشت و در بخش مسابقه سی‌وپنجمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.


پخش جهانی انزوا به عهده موسسه ای فیلمپرو می باشد.

پانزدهمین دوره جشنواره سالنتو از 10 تا 20 شهریور (1-9سپتامبر) در ایتالیا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها