کد خبر: 511978
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۱۵:۳۵:۵۵
| |

مرور آثار «هیو جکمن» در شبکه نمایش

شبکه نمایش مرور آثار «هیو جکمن» ـ بازیگر استرالیایی ـ را در دستور پخش دارد.

مرور آثار «هیو جکمن» در شبکه نمایش
کد خبر: 511978
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۱۵:۳۵:۵۵

اعتمادآنلاین| «هیو جکمن» بازیگر استرالیایی، که سابقه نامزدی جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «بینوایان» در کارنامه دارد، این هفته مهمان شبکه نمایش در بخش مرور آثار است.

ب‍ه گزارش ایسنا، جکمن از بازیگرانی است که بازی خود را از تئاتر و بازی در سریال های استرالیایی از جمله سریال «مردی از رودخانه برفی» آغاز کرد و پس از راهیابی به هالیوود با حضور در فیلم‌های دنباله‌دار «مردان ایکس» و نقش «ولورین» تبدیل به ستاره‌ای جهانی شد.

فیلم های منتخب این بازیگر در هفته پیش‌رو «کیت و لئوپولد»، «نبرد پولادین»، «حیثیت»، «اره ماهی»، «استرالیا »، «زندانیان» و «آموزش بد» هستند که در ساعت 21 روی آنتن می‌روند.

دیگر فیلم‌های هفته آینده شبکه نمایش به شرح زیر است:

ساعت 13:

فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 6 تا 13 شهریور پخش خواهد شد: «بمانی هفتم»، «نردبان»، « ساعت به وقت صفر »، «پاشنه بلند 2»، «افسانه قشم»، «خاک و آتش»، «یتیم خانه ایران» نام فیلم های این بخش هستند.

ساعت 15:

باکس ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت 15 از این شبکه پخش می شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «شرور»، «جک آیریش: بدهی قدیمی»، «نوا زمبلا»، «شرکت»، «نفس بکش»، «مبارزان شانگهای» و «خون و پول».

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش‌رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «لبخند جیمی»، «مسابقه بزرگ»، «سفر به تاریخ»، «رسوایی 1»، «بزرگ تر از زندگی»، «دو برادر» و «من هنوز آلیس هستم».

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است، شامل این فیلم‌هاست: «سه شمشیرزن 2»، « امکان مینا» ، «شهر دروغ ها»، «از فراز قله»، «تی 34»، «آسمان خراش» و فیلم جدید شبکه نمایش به اسم «شبح کوهنورد» که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال 2015 استونی و ساخته «اورماس لیو» است. داستان فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده در مورد گروهی کوهنورد جوان است که برای تفریح به سیبری رفته اند و در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه می شوند.

ساعت یک بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «رولر کاستر»، «دژ» «عدالت زورو، «رودی کوهنورد»، «دست کثیف استعمار»، «بخاطر پسرم» و «بر سر دوراهی بزرگ» هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها