کد خبر: 621619
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۱۹:۲۸:۴۱
| |

13 شغل پردرآمد و آینده دار در ایران به ترتیب

واضح است هیچ‌کدام از شغل‌ها در ابتدا درآمدی عالی و فوق‌العاده ندارند اما نکته قابل توجه اینجاست که شغلی که انتخاب می‌کنیم، به اصطلاح آینده‌دار باشد. در سال‌های اخیر و با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها و تورم در ایران، مردم به دنبال شغل‌هایی هستند که درآمدی خوب داشته‌باشد و بتوانند زندگی‌ای بدون دغدغه‌ی مالی داشته‌باشند.

13 شغل پردرآمد و آینده دار در ایران به ترتیب
کد خبر: 621619
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۱۹:۲۸:۴۱

امروزه برای کمک به افراد برای راه‌اندازی یک شغل پردرآمد، لیستی از مشاغل آینده‌دار در ایران ارائه شده‌است. در ادامه 13 مورد از مشاغل پردرآمد را به شما معرفی خواهیم کرد.

13 شغل پردرآمد در ایران

شغل‌های پردرآمد در ایران کدام‌اند؟ آیا شغلی پردرآمد و خوب در ایران وجود دارد؟

در جواب این گونه سوالات باید بگوییم که بله، شغل پردرآمد در ایران وجود دارد. اگر به دنبال شغل‌های پردرآمد در ایران هستید پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

1.صنایع غذایی

می‌توان به جرئت گفت صنایع غذایی همیشه و هر زمان جزء اولویت مردم بوده‌ و به عبارت دیگر حذف آن غیر قابل ممکن است. خلاقیت در کار همیشه عاملی برای رشد و پیشرفت است و هرچقدر فعالیت شما متنوع‌تر باشد، مشتریان بیشتری به خود جذب می‌کند.

البته لازم به ذکر است که حتما لازم نیست شما در حوزه‌ی مواد غذایی فعالیت کنید. برای مثال شما می‌توانید کارگاه یا کارخانه‌ای برای تولید ظروف بسته‌بندی، طراحی روی جلد محصولات و... داشته‌باشید.

2.برنامه نویسی و طراحی وب

برنامه‌نویسی و طراحی وب یکی از مشاغلی است که نه ‌تنها در ایران بلکه در تمام جهان در دسته‌ی مشاغل پردرآمد و آینده‌دار قرار دارد. امروزه شاهد پیشرفت این علم و طراحی سایت‌ها و برنامه‌های زیادی هستیم که زندگی را برای انسان‌ها راحت‌تر کرده‌اند.

برای کار در این حوزه، نیازی نیست حتما رشته‌ی دانشگاه شما کامپیوتر یا فناوری اطلاعات باشد، برای فعالیت در این حوزه تنها دانش و مهارت شما مورد نیاز است. حتی برای شروع به کار لازم نیست سرمایه زیاد و بالایی داشته‌باشید، یک لپ‌تاپ و مهارت و دانش برای شروع به کار کافی‌ست.

3.پزشکی

حیطه‌ی پزشکی که پردرآمدترین بخش آن، بخش جراحی است، یکی از مشاغل آینده‌دار در ایران است. البته واضح است که برای رسیدن به این جایگاه و کسب درآمد بالا از این طریق، نیازمند سال‌های طولانی تحصیل و تلاش است.

در ایران علاوه‌بر مدت زمان زیادی که در دانشگاه باید به تحصیل این رشته بپردازید، قبل از آن نیز باید در آزمون سراسری کنکور رتبه خوبی بیاورید. بین شاخه‌های مختلف این رشته، جراحی و دندان جزء پردرآمدترین شاخه‌های پزشکی است و آینده‌ خوبی در ایران دارند.

4.آرایشگاه بانوان

یکی از مشاغلی که امروزه از درآمد بالایی برخوردار است، آرایشگاه‌های زنانه هستند. اگر بتوانید سالنی با مدیریت خودتان افتتاح کنید که قطعا درآمدی فوق‌العاده خواهید داشت. اما با توجه به اینکه هزینه‌های سالن و تامین نیازها و تجهیز کردن آن نیاز به سرمایه اولیه زیادی دارد، در عمل برای همه غیر ممکن است.

شما می‌توانید با یاد گرفتن یکی از حرفه‌های آرایشگری و کسب مهارت و تجربه در آن، به درآمد خوبی برسید. با گذشت زمان و بهتر شدن کار شما، قطعا تعداد مشتری‌های شما نیز افرایش خواهد یافت و به درآمدی مطلوب می‌رسید.

5.تجارت انواع کالا

این گروه از مشاغل با سرمایه‌گذاری روی یک کالا و وارد یا صادر کردن آن، به درآمد خوبی می‌رسند. از زمان‌های گذشته نیز تجار درآمد بالایی داشتند و در میان افراد جامعه از ارج و قرب خاصی برخوردار بودند.

فعالیت تجار متفاوت است برخی از آنها در حوزه‌ی بین‌المللی فعالیت می‌کنند. در تجارت بین‌المللی، هوش اقتصادی و علم، باعث می‌شود با توجه به نوسانات ارز و دلار، بتوانند درآمدی خوب و ایدئال داشته‌باشند.

6.وکالت

یکی از شغل‌هایی که در ایران درآمد بالایی دارد و آینده‌دار است، وکالت اسات. البته طبیعی است هیچ وکیلی در ابتدای فعالیت خود، درآمد بالا و موکل‌های زیادی ندارد اما به مرور زمان و با ارائه‌ی کار خوب می‌تواند به موفقیت‌های بالایی برسد.

برای فعالیت در این حوزه نیز همانند پزشکی لازم است دوره‌ای را برای گرفتن مدرک خود بگذرانید و در آزمون وکالت شرکت کنید. با قبولی در این آزمون می‌توانید فعالیت خود را به عنوان یک وکیل آغاز کنید و به مرور زمان به درآمد دلخواهتان برسید.

7.سایت های آنلاین

در دنیای امروزه که اینترنت حرف اول را در دنیا می‌زند، مشاغل آنلاین و مجازی نیز علاوه‌بر اینکه از درآمد بالایی برخوردار است، طرفداران زیادی نیز دارد.

برای مثال سایتی مثل موپُن که در با مراجعه به آن می‌توانید به کد تخفیف سایر مراکز و فروشگاه‌های آنلاین دسترسی داشته‌باشید. برای مثال با جست‌وجوی عبارت‌هایی نظیر تخفیف امارکت، لیست تمام کدهای تخفیف این مجموعه به شما نشان داده می‌شود. علاوه‌بر صاحبین این سایت‌ها، کسانیکه در حوزه‌ی سئو نیز فعالیت می‌کنند، به دلیل تقاضای بالای جامعه، درآمد بالای دارند.

8.فروشگاه های آنلاین

در کنار فروش حضوری، ایجاد اپلیکیشن یا سایتی برای فروش آنلاین محصولات، راهی پردرآمد است. اپلیکیشن‌ها یا سایت‌هایی مثل اسنپ اکسپرس، اکالا، اسنپ فود و... به افراد کمک می‌کنند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، محصولات موردنیازشان را سفارش دهند.

این فروشگاه‌ها برای فروش بیشتر، بر روی محصولات خود تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرند. برای مثال اسنپ اکسپرس که یک اپلیکیشن برای فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی است، تخفیف‌هایی تحت عنوان کد تخفیف اسنپ اکسپرس به مشتریانش ارائه می‌کند.

برای دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86

9.طراحی لباس

درست است که در ایران طراحان لباس کمی داریم و نام ایران در بین کشورهای توسعه‌دهنده این صنعت وجود ندارد، اما از این راه می‌توانید به درآمدی خوب برسید. اگر طراحان لباس بتوانند برند و تولیدی خود را راه‌اندازی کنند که قطعا درآمدی بسیار عالی خواهند داشت.

اما با توجه به توسعه این صنعت هم در ایران و هم در جهان، یادگیری این حوزه و طراحی لباس برای برندها نیز از درآمد بالایی برخوردار است.

10.طراح گرافیک

بسیاری از مشاغلی که از آنها به عنوان مشاغل پردرآمد و آینده‌دار نام بردیم، نیاز به دیده‌شدن و طراحی خاص دارند. سال‌هاست طراحی گرافیک به عنوان یکی از شغل‌های پردرآمد در ایران شناخته شده و از آینده‌ی خوبی نیز برخورداراست.

11.طراحی بازی

یکی از شغل‌های پردرآمد در سال‌های اخیر، طراحی بازی و اپلیکیشن‌های مختلف می‌باشد. طراحی بازی یکی از مشاغلی است که شما علاوه‌بر اینکه می‌توانید در ایران درآمد خوبی داشته‌باشید، در صورت کیفیت خوب بازی، می‌توانید به درآمد دلاری نیز برسید.

12.طراح دکوراسیون

دنیا روز به روز به سمت مد و زیبایی در حال حرکت است و کارهای هنری که سلیقه انسان‌ها در آن دخیل باشد، اصولا درآمد خوبی دارند. طراحی دکوراسیون یکی از این مشاغل است که در ایران از درآمد بالایی برخوردار است. علاوه‌بر منازل سالن‌ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و... از این حوزه بسیار کمک می‌گیرند.

13. عکاسی

به دلیل افزایش فروشگاه‌های مجازی و آنلاین، افراد برای خرید یک محصول تنها به عکس و فیلم‌های موجود از آن دسترسی دارند. پس عکاسی به ویژه عکاسی صنعتی از محصولات، در سال‌های اخیر به یکی از مشاغل پردرآمد در ایران تبدیل شده‌است.

جمع بندی

رسیدن به درآمد بالا و عالی از اهداف تمام کسانی است که کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنند. اما علاوه‌بر اینکه توجه به آینده‌دار بودن یک شغل در پیشرفت آن موثر است، از خلاقیت و نوآوری نیز نباید غافل شد. روش‌هایی مثل ارائه کد تخفیف که با آن بتوان کاربران و مشتری‌های جدیدی را جذب کرد، همواره باعث پرفروش‌تر شدن یک مجموعه می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها