کد خبر: 635782
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۹:۴۸:۰۸
| |

۱۰ ایده برای بهترین هدیه رسمی به مدیر

ساعت، خودنویس و ست اداری رومیزی جزء پرطرفدارترین وسایلی هستند که می‌توان برای یک مناسبت رسمی و خاص به فردی مثل مدیر، هدیه کرد.

۱۰ ایده برای بهترین هدیه رسمی به مدیر
کد خبر: 635782
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۹:۴۸:۰۸

انتخاب یک هدیه نفیس و البته رسمی، بیانگر حس احترام شما به مدیرتان است. برای ایجاد چنین احساسی بهترین راه انتخاب لوازمی کاربردی و در عین حال جذاب است. اگر به‌دنبال خرید هدیه رسمی برای مدیر خود می‌گردید، درست آمده‌اید. در ادامه با ۱۰ ایده برای بهترین هدیه رسمی به مدیر آشنا خواهیم شد. با مطالعه این مطلب، می‌توانید هدیه‌ای جذاب و نفیس را برای مدیر خود تهیه کنید.

۱. ساعت؛ لوکس‌ترین هدیه برای مدیر

یکی از لوکس‌ترین و بهترین هدایایی که خرید آن در هر زمانی پیشنهاد می‌شود، ساعت مچی است. با انتخاب ساعتی مناسب و اصل مثل ساعت مچی کاسیو احساس ارزشمند بودن را به مدیر خود القا کنید. تفاوتی نمی‌کند که مدیر شما خانم است یا آقا؛ ساعت یکی از گزینه‌های ارزشمند برای هر سن و جنسیتی محسوب می‌شود. اگر قصد خرید این اکسسوری ارزشمند را دارید، ساعت اصل خریداری کنید؛ چرا که ساعت‌های تقلبی کیفیت قابل قبولی از نظر کارایی و جنس ندارند. دلایلی همچون تنوع در قیمت و مدل، کاربرد فراوان و ماندگاری در ذهن شخص مقابل باعث شده است تا خرید ساعت در صدر لیست هدایای رسمی قرار بگیرد.

۲. ست چرم؛ انتخابی کاربردی برای خرید هدیه رسمی به مدیر

ست‌های چرم یکی از رایج‌ترین هدایا در هر مناسبتی به‌شمار می‌روند. عوامل مختلفی وجود دارد که ست چرم را به هدیه‌ رسمی برای مدیر تبدیل کرده است؛ مانند دوام بالا، کاربرد روزانه، امکان شخصی سازی و بهبود ظاهر و استایل افراد. البته شما می‌توانید انواع ست‌های چرم را در بسته بندی‌های متفاوت تهیه کنید:

  • ست چرم دو تکه:‌ کیف کُتی و جاکلیدی یا کمربند و کیف پول
  • ست چرم سه تکه:‌ کمربند، کیف پول و کیف پاسپورتی یا کمربند، کیف پول و جاکارتی
  • ست چرم چهار تکه:‌ کمربند، کیف پول، جاکارتی و جاکلیدی

با خرید ست چرم، ترکیبی از احساس تجمل و احترام را به مدیر هدیه کنید که مطمئنا تاثیر ماندگاری برجای می‌گذارد. این هدیه را می‌توان با هر اکسسوری و لباسی ست کرد. به‌عنوان مثال ترکیب ست‌های چرم با انواع ساعت casio edifice، کت و شلوار و کفش‌ چرم مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

۳. عطر؛ محبوب‌ترین هدیه رسمی برای مدیران خانم و آقا

عطر، از سال‌ها پیش مورد توجه افراد بوده است. مردم تا همین امروز به دو چیز یعنی عطر و ساعت خود اهمیت زیادی می‌دهند. عطرهای فرانسوی و ساعت ژاپنی اصل ترکیبی از جذابیت و اصالت هستند. در حال حاضر نیز رایحه‌ها و برندهای مختلفی در حوزه تولید عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند. بنابراین عطر یک هدیه سلیقه‌ای است و پیش از خرید آن برای مدیر، باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال استایل و تیپ شخصیتی مدیر را در انتخاب عطر در نظر بگیرید.

با بررسی‌های کوچک می‌توانید گزینه مناسبی را برای خرید هدیه پیدا کنید. عواملی همچون بسته بندی‌های شیک و خاص، بوی ماندگار، تداعی کننده خاطرات، قیمت‌های متنوع و امکان انتخاب با هر بودجه‌ای، اندازه مناسب و تنوع بالا و متناسب با هر سلیقه باعث شده تا عطر در لیست بهترین هدایای رسمی به مدیر قرار بگیرد.

۴. ست اداری رومیزی؛ دوست‌داشتنی‌ترین هدیه برای مدیر

ست اداری مجموعه‌ای از اقلامی همچون کازیه، نگهدارنده تقویم رومیزی، زیردستی، نگهدارنده پاکت نامه، جامدادی، نگهدارنده برگه یادداشت و جعبه دستمال کاغذی است که چیدمان اتاق مدیر را تکمیل می‌کند. این ست، روی میز قرار می‌گیرد و در عین کاربردی بودن، یادآور محبت و لطف شما به مدیرتان است.

۵. به‌عنوان کادو برای مدیر چی بخریم؟ خودنویس بخرید

دنیای کامپیوتری امروز باعث شده است تا مردم کمتر به‌سراغ لوازم تحریر بروند. اما همچنان مدیران برای امضا به یک خودکار نیاز دارند. یک خودنویس شکیل و زیبا به‌عنوان هدیه ارزشمند و کاربردی، گزینه‌ای مناسب برای هدیه رسمی به مدیر است.

۶. تابلو ورق طلا؛ خاص‌ترین هدیه رسمی برای مدیر

احتمالا تابلوهای ساخته شده با ورق طلا را مشاهده کرده‌اید. در حقیقت این محصولات از خالص‌ترین متریال طلا با عیار ۲۴ تولید می‌شوند. استاد کارانی که تخصص انجام این کار را دارند، انواع طرح‌ها را با این ورق‌ها پیاده‌سازی می‌کنند که نتیجه آن یک محصول خارق‌العاده و زیبا است. تابلوهای ورق طلا را می‌توان به‌عنوان بهترین هدیه رسمی برای مدیر تهیه کرد. همچنین می‌توان طرح مورد نظر را به این استادکاران سفارش داد.

۷. کتاب؛ هدیه نفیس برای مدیران

کتاب‌های نفیس مثل حافظ یا مثنوی معنوی به‌عنوان نفیس‌ترین هدیه برای مدیران به‌شمار می‌رود. این هدایا در عین لوکس و شیک بودن، به‌خاطر داشتن جنبه معنوی محبت شما را نسبت به مدیرتان نشان می‌دهد. خرید کتاب‌های مدیریتی همچون ۲۱ صفات بایسته یک رهبر، ۲۳ اصل موفقیت، رهبری تحولات مثبت و هنر مذاکره نیز هدایای ارزشمندی به مدیران خواهند بود.

۸. دفترچه یادداشت Moleskine؛ عالی‌ترین هدیه برای مدیران

مورد دیگر در لیست هدیه رسمی برای مدیر، دفترچه یادداشت‌ها و نوت بوک‌های Moleskine است. بزرگان و نامداران متعددی همچون ارنست همینگوی، ونگوگ، پیکاسو و بسیاری از بزرگان از این دفترچه‌ها استفاده می‌کردند. کاغذ عاجی این دفترچه علاوه‌بر داشتن ظرافت در طراحی، نوشته‌ها را پررنگ‌تر نمایش می‌دهد. طیف وسیعی از دفترچه مولسکین وجود دارد که به‌راحتی قابل تهیه است.

۹. صنایع دستی؛‌ نمایانگر فرهنگ غنی کشور به‌عنوان هدیه رسمی به مدیر

کشور ایران مردمانی با سنت‌ها و زبان‌های مختلف دارد. به‌همین خاطر هر منطقه محصولات خاص خود را تولید می‌کند. این موضوع باعث شده است که به‌عنوان مثال اگر اصالت یزدی دارید با خرید صنایع دستی یزد به‌عنوان هدیه رسمی به مدیرتان، او را با فرهنگ شهر خود آشنا کنید.

۱۰. برای خرید هدیه‌ای دیجیتال، فلش مموری بهترین گزینه است

فلش مموری وسیله‌ای ضروری برای ذخیره فایل‌های مهم است. خرید فلش مزایای مختلفی همچون تنوع در ظرفیت و قیمت و امکان چاپ روی سطح دستگاه دارد. این وسیله یک هدیه کاربردی برای افراد محسوب می‌شود و می‌توان با سفارش طرح مورد نظر و شخصی‌سازی فلش به‌عنوان هدیه رسمی به مدیر انتخاب کرد.

انتخاب ساعت مچی لوکس؛ بهترین گزینه هدیه رسمی برای مدیر

در این مطلب با ۱۰ ایده هدیه رسمی به مدیر آشنا شدیم. یکی از بهترین و لوکس‌ترین هدایای رسمی، ساعت است که می‌توانید بر اساس شخصیت، نوع استایل مدیرتان مدل مورد نظر را انتخاب کنید. پس از خرید ساعت، آن را با جعبه اصلی در باکسی زیبا بگذارید یا تزیین جعبه را فقط با روبان انجام دهید. برای خرید ساعتی اورجینال باید به فروشگاهی مراجعه کنید که انواع ساعت‌های برند را با ضمانت اصل بودن در اختیار مشتریان خود قرار دهند. فروشگاه آنلاین واچ مارکت، یکی از فروشگاه‌های معتبر برای فروش ساعت مچی برند و اصل است. شما می‌توانید برای مشاهده مدل‌های مختلف و قیمت هر یک به سایت فروشگاه به نشانی watchmarket.shop مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها