کد خبر: 648625
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۲:۲۰
| |

راهنمای خرید و قیمت فرش 700 شانه ارزان اصل کاشان به همراه طرح

فرش 700 شانه ارزان قیمت با کیفیت بالا نیاز هر خانه ایرانی است. محصولات فرش ماشینی هفتصد شانه کاشان در صورتی که به صورت اصل خریداری شوند، دارای کیفیت بالایی بوده و ممکن است تا 20 سال بدون افت کیفیت داخل منزل شما پهن شوند.

راهنمای خرید و قیمت فرش 700 شانه ارزان اصل کاشان به همراه طرح
کد خبر: 648625
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۲:۲۰

 تمامی محصولات فرش ماشینی 700 شانه دارای کیفیت بالا و طول عمر 20 ساله نیستند، به همین علت باید در انتخاب خود دقت کنید. از مواردی که هنگام خرید فرش باید به آن دقت داشته باشید، جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید محصول و همچنین تعداد تراکم و شانه به کار رفته شده برای تولید فرش است. نکته ای که باید بدانید این است که تراکم و شانه فرش تاثیری بر روی کیفیت فرش نداشته و تنها نشان دهنده ریز بافتی فرش خریداری شده توسط شما خواهد بود. جنس نخ مهمترین موضوع برای خرید و انتخاب فرش ماشینی است. جنس نخ خابی که برای تولید فرش استفاده می‌شود، تعیین کننده دوام، نرمی و طول عمر فرش است، پس هنگام خرید فرش، به کیفیت نخ آن دقت کنید. در ادامه این مقاله محتوا، راهنمایی برای خرید فرش ماشینی با کیفیت و ارزان قیمت 700 شانه ارائه می‌دهیم. این اطلاعات شامل نکاتی درباره جنس نخ، تراکم و... برای خرید یک فرش ایدئال و با کیفیت است. لطفا بعد از مطالعه دقیق این مقاله اقدام به خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت کنید.

انواع فرش 700 شانه ماشینی کاشان

محصولات فرش 700 شانه به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند، که در این بخش، این دسته بندی ها مورد بررسی قرار داده می شود. مهمترین موضوع در خرید فرش، جنس نخ خاب قالی است. نخ فرش تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و دوام فرش دارد.

هنگام خرید، به تراکم به کار رفته شده برای تولید فرش دقت کنید. تراکم قالی، با ریز بافتی و ریزنقشی فرش ارتباط دارد و هرچقدر تراکم فرش بیشتر باشد، قالی ریزنقش تر و ریز بافت‌تر خواهد بود.

نکته دیگری که باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید، تعداد رنگ به کار رفته شده برای تولید فرش است. در تولید یک فرش، هرچقدر تعداد رنگ بیشتری استفاده شده باشد، قالی از طراحی زیباتری برخوردار خواهد بود. بیشترین تعداد رنگ، بالاترین تراکم و شانه و جنس نخ باعث می شود شما یک فرش زیبا، بادوام و لاکچری برای منزل خود خریداری کنید.

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه به بررسی شانه و تراکم، انواع جنس نخ خاب و تعداد رنگ مناسب به صورت جداگانه می پردازیم.

انتخاب جنس نخ خاب به کار رفته شده برای فرش هفتصد شانه

جنس الیاف نخ خاب تولید شده برای محصولات فرش 700 شانه، انواع مختلفی دارد. نخ اکریلیک، نخ ورجین، پلی پروپیلن، بی سی اف، فیلامنت، ابریشم مصنوعی و پلی استر از الیاف نخ خاب استفاده شده برای تولید انواع فرش 700 شانه است. در صورتی که به دنبال خرید فرش با کیفیت و بهترین جنس الیاف هستید، می توانید به سراغ فرش بافت شده با نخ اکریلیک بروید. توجه داشته باشید، نخ اکریلیک نیز دارای کیفیت‌های متنوعی است.

از تنوع نخ آکریلیک می توان به نخ آکریلیک تولید شده بایر آلمان که دارای نرمی بیشتر و حالت ابریشمی نسبت به دیگر نخ های آکریلیک است، اشاره داشت. البته نخ های اکریلیک تولید شده توسط شرکت های دیگر نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دوام 20 ساله را بر روی تمامی نخ های اکریلیک صددرصد استفاده شده برای بافت فرش مشاهده خواهیم کرد.

در صورتی که بودجه شما محدود است و به دنبال خرید فرش 700 شانه ارزان اما با کیفیت هستید، می توانید به سراغ فرش‌های بافته شده از نخ ورجین بروید. نخ ورجین تولید داخل کشور بوده و دارای کیفیتی نزدیک و همانند نخ اکریلیک است و برای خرید فرش با کیفیت و با بودجه محدود انتخابی بی نظیر خواهد بود. این نخ بیشتر برای فرش 500 شانه و 700 شانه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصول بسیار ایدئال است و به همین دلیل استقبال بالایی از سوی خریداران داشته است. قیمت فرش بافته شده با نخ ورجین نسبت به محصولات بافته شده با نخ اکریلیک، حدود 30-40 درصد پایینتر است.

انتخاب تراکم به کار رفته شده برای فرش 700 شانه

تراکم فرش، مربوط به ریزبافتی فرش بوده و تاثیری بر روی کیفیت ندارد. اگر شما به دنبال فرشی با جلوه بهتر و زیباتر هستید، می توانید به سراغ فرشی با تراکم بالا در میان محصولات فرش 700 شانه بروید. اما اگر بودجه شما محدود است، می توانید فرشی با تراکم پایینتر خریداری کنید ولی جنس نخ را از محصولات با کیفیت انتخاب کنید. تراکم های عمومی برای محصولات فرش 700 شانه، به صورت 2100،  2250، 2550 و 3000 است.

به صورت استاندارد تراکم به کار رفته شده برای فرش ماشینی 700 شانه اصل، تراکم 2550 است و تراکم پایینتر از 2550، از قیمت مناسبتری برخوردار است. همچنین تراکم 3000، استاندارد دستگاه های بافت 700 شانه نیست. اما بر اساس تغییر دستگاه، تراکم بافت ارتقا یافته و بافت فرش ماشینی 700 شانه، با تراکم 3000 انجام می شود. توجه داشته باشید، تراکم 3000 به صورت استاندارد برای فرش های 1000 شانه، مورد استفاده قرار میگیرد. پس اگر شما از بودجه مناسبی برخوردار هستید، می توانید به سراغ فرش 700 شانه با تراکم 2550 و نخ آکریلیک بروید. در صورتی که بودجه شما محدود است، می توانید این فرش را با تراکم پایینتر مثل 2100 یا 2250 و با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

تعداد رنگ به کار رفته شده برای تولید فرش

محصولات فرش 700 شانه توسط دستگاه های مختلف فرش ماشینی به صورت 6، 8، 10 و 12 رنگ به تولید میرسد. هرچقدر تعداد رنگبندی به کار رفته شده برای تولید هر طرح فرش و بافت قالی بیشتر باشد، محصول بافته شده نهایی از جلوه خاص و زیباتری برخوردار خواهد بود. به طور کلی تعداد رنگ 8 و 10 به صورت استاندارد برای محصولات فرش کاشان 700 شانه مورد استفاده قرار میگیرد و تعداد رنگ پایینتر از 8 رنگ که فرش 6 یا 5 رنگ است، از جلوه مناسبی برای فرش بافته شده، برخوردار نخواهد بود.

پیشنهاد ما خرید و دیدن لیست قیمت فرش 700 شانه ارزان قیمت 10 رنگ اصل از فروشگاه زر فرش یا دیجی کالا است. این محصولات به صورت تراکم 2550 عرضه شده است و نخ استفاده شده برای تولید این محصولات از اکریلیک بایر آلمان با بهترین کیفیت است.

همچنین محصولات معرفی شده این کارخانه با سه سال گارانتی عرضه می شود و خیال شما را از کیفیت و دوام و طول عمر فرش راحت می کند. شما می توانید از خدمات ارسال رایگان این فروشگاه با ثبت سفارش در تعداد اعلام شده، بهره مند شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها