کد خبر: 251319
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۳:۰۰
| |

تارتار: لقب زنبورها را دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: لقب زنبورها را برای تیم خود بیشتر دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم.

تارتار: لقب زنبورها را دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم
کد خبر: 251319
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی تارتار بعد از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود مقابل پرسپولیس که به فینال آسیا رسیده بود بازی سختی داشتیم تعدادی از بازیکنان ما تجربه بازی را نداشتند و 2-3 بازیکن ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. زمین چمن آزادی هم مثل گذشته نیست و کیفیت بالایی ندارد و ما خوب نبودیم که 3 بریک باختیم و مسئولیت این باخت با من است.

تارتار ادامه داد: قصد داشتیم در 15 دقیقه اول تیم حریف را کنترل کنیم و در نیمه دوم زمانی که 10 نفره بودیم گل دوم را خوردیم. بعد هم گل سوم را دریافت کردیم. بازیکن ما بین نیمه نگفت مصدوم است و با شروع نیمه دوم مجبور شدیم 10 نفره باشیم و گل دوم را خوردیم.
سرمربی پارس در مورد اینکه انتظارش از تیمش چیست گفت: از خودمان توقع داریم با توجه به بازی های سال گذشته و امسال تلاش می کنیم بالاتر برویم. بودجه ما با تیم هایی که برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شدن قابل قیاس نیست.


وی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان پارس جنوبی گفت: باید از رضائیان مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل منطقه ویژه پارس تشکر کنم که بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و بازیکنان با روحیه ای بهتر به کارشان ادامه بدهند.


تارتار خطاب به هواداران تیمش گفت: خیلی سخت است که هواداران ما به تهران وهمه شهرها می آیند و همیشه ما را حمایت می کنند. از آنها عذرخواهی می کنم نتوانستیم امروز خوشحالشان کنیم.


وی در مورد لقب پارس جنوبی گفت: لقب زنبور های جنوب را بیشتر دوست دارم زیرا به تیم های بزرگ نیش می زنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها