کد خبر: 265187
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۱:۱۹:۰۰
| |

شفر چه برنامه‌ای برای تبدیل استقلال به بهترین باشگاه ایران دارد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره روند کاری‌ خود در این تیم توضیح داد.

شفر چه برنامه‌ای برای تبدیل استقلال به بهترین باشگاه ایران دارد؟
کد خبر: 265187
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وینفرد شفر درباره شرایط استقلال و روند کاری خود در این تیم اظهار کرد: گلادباخ، بازیکنان جوان را به فوتبال آلمان معرفی کرد و ما تلاش می‌کنیم با استقلال نیز همین کار را انجام دهیم. استقلال عشق بزرگ من است و حضور در استقلال یک موفقیت بزرگ است.

او افزود: از همه آنهایی که در استقلال به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در گلادباخ استعدادهای زیادی داشتیم و باید به بازیکنان جوان استقلال زمان دهیم. ما تحت فشار هستیم اما طرفداران خیلی خوبی داریم و از آنها می‌خواهم جوانان را کمک کنند.

سرمربی استقلال ادامه داد: باید پله به پله جلو برویم و بعد از طی کردن مراحل مختلف بهترین تیم ایران خواهیم بود؛ فقط و فقط به ما زمان دهید.

شفر خاطرنشان کرد: اتوئو در جام ملت‌های آفریقا در سن پایین شاگرد من بود. به او گفتم اگر بیشتر تلاش نکند، استعداد خود را از دست می‌دهد و اگر خوب تمرین نکند، می‌تواند به خانه بازگردد. ما برابر سنگال، قهرمان آفریقا شدیم و من همچنان با او ارتباط دارم. ما در جامائیکا تیمی را تشکیل دادیم از بازیکنانی که در انگلستان متولد شده بودند؛ ما تیمی جدید را ساختیم و جام کارائیب را بردیم و در کوپا آمریکا، تیم آمریکا را شکست دادیم و مردم با نتایج ما جشن گرفتند.

شفر که هدایت تیم ملی کامرون را در جام کنفدراسیون‌های سال 2003 برعهده داشت، در ادامه گفت‌وگوی تلویزیونی که داشت، درباره اتفاق ناگوار فوت مارک ویوین فو، بازیکن تیم ملی کامرون در جریان یکی از دیدارهای جام کنفدراسیون‌ها، بیان کرد: وقتی یاد مارک ویوین فو می‌افتم، بسیار ناراحت می‌شوم. این اتفاقی است که خیلی کم در زمین رخ می‌دهد. او کاپیتان و فرمانده تیم من بود.

او افزود: همیشه بین دو نیمه از بازیکنان می‌پرسیدم می‌توانید ادامه دهید یا نه. از او نیز سوال کردم و او گفت می‌تواند. 15 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود و از او پرسیدم همه چیز مرتب است؟ او با توپ در زمین حریف بود اما توپ را از دست داد. دقایقی بعد به زمین افتاد و هیچ‌کس او را ندید زیرا توپ در سمت دیگر زمین بود. دکتر لو به زمین رفت و داور اجازه داد که پزشک بالای سر او بایستد. دکتر به ما اشاره کرد که اتفاق بدی رخ داده و او را از زمین خارج کردیم. ما بازی را بردیم و به بازی بعدی رفتیم اما هیچ‌کس نمی‌دانست که چه اتفاق ناگواری رخ داده است.

سرمربی پیشین کامرون ادامه داد: بعد از بازگشت به رختکن و زمان خواندن سرود ملی، به آنها گفتم به زمین بروید و خود را گرم کنید. یک دقیقه بعد به من گفتند که مارک فوت کرده است. من همسر و فرزندان او را دیدم و نمی‌خواستم درباره آن صحبت کنم. ای کاش دیرتر آن اتفاق می‌افتاد.

شفر گفت: از طرف سپ بلاتر پیش ما آمدند. برای خاکسپاری به کامرون رفتیم و روزهای خوبی نبود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها