کد خبر: 269283
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۴۹:۰۰
| |

طارق همام در تمرین استقلال حاضر شد

تمرین نوبت عصر استقلال در حالی در ورزشگاه غدیر برگزار شد که طارق همام بازیکن ملی پوش عراقی آبی پوشان نیز به جمع آنها اضافه شده بود.

طارق همام در تمرین استقلال حاضر شد
کد خبر: 269283
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از لغو تمرین صبح استقلال که به واسطه بی برنامه گی و بی نظمی استقلالی ها صورت گرفت، تمرین آبی پوشان تهرانی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر و پشت درب های بسته برگزار شد.


وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت. او از عملکرد شاگردانش در بازی با پیکان تقدیر کرد و خطاب به آنها گفت: عملکرد شما در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر ستودنی است و من به نمایش شما افتخار می کنم. عالی بودید و امیدوارم این روند را تا پایان مسابقاتی که پیش روی ما است ادامه دهیم.


سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه بانان استقلال تحت نظارت اشکان نامداری تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشتند.
فرهاد مجیدی با مهاجمان این تیم به طور اختصاصی کار کرد.


علی کریمی که مدت ها به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات استقلال اختصاصی تمرین می کرد، از امروز همپای سایر بازیکنان آبی پوش به تمرین پرداخت. اینکه او بتواند در بازی مقابل تراکتور سازی استقلال را همراهی کند یا خیر هنوز مشخص نیست.
تمرین تاکتیکی استقلال با نظارت شفر برگزار شد. مربی آلمانی بارها با قطع کردن تمرین، نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.


پیش از شروع تمرین کادر فنی و بازیکنان تولد طارق همام و رضا آذری را تبریک گفتند.


طارق همام در تمرین امروز استقلال حاضر شد و به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. او همچنین آخرین وضیعت مصدومیتش را برای وینفرد شفر تشریح کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها