کد خبر: 310064
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۴:۵۵
| |

چیزی از مطالبات مالی به والیبال زنان نرسید

فقر مالی و شکاف طبقاتی بین تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال زنان ایران این رقابت ها را به مسابقاتی یکنواخت تبدیل کرده تا دستان برخی بازیکنان از نرسیدن به مطالبات قانونی خود کوتاه شود.

چیزی از مطالبات مالی به والیبال زنان نرسید
کد خبر: 310064
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۴:۵۵

اعتمادآنلاین| لیگ والیبال زنان روزهای نامساعدی را سپری می‌کند. از نبود حامیان مالی گرفته تا تعداد تیم‌هایی که در آن به رقابت می‌پردازند، به مشکلات لیگ دامن می‌زند.

از منظر ملی پوشان هر سال که وارد این مسابقات می‌شوند قهرمان و نایب قهرمان لیگ مشخص است و به نظر می‌رسد همواره یک نتیجه تکرار می‌شود.

اما در کنار آن نبود حامیان مالی و تعداد کم تیم‌ها در لیگ از پویایی آن کاسته و کمکی به ملی پوشان نیز نمی‌کند. گرچه «متین زبردست» نایب رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: سال گذشته مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا از تیم داری زنان والیبالیست بسیار استقبال کرد و قول داد که رایزنی‌های لازم امسال در این خصوص صورت پذیرد. باشگاه سایپا با توجه به اینکه حمایت همه جنابه‌ای را در فوتبال و رشته‌های مختلف دارد، دست حمایت خود را از والیبال زنان نیز برنداشت و قرار است برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد: البته باشگاه دانشگاه آزاد نیز برای تیم داری اعلام آمادگی کرد و باید با برنامه ریزی و رایزنی در این راستا گام مهمی برداریم و امیدوارم در سال جاری شاهد وضعیت بهتری در لیگ والیبال زنان باشیم.

اما جدای از همه این مسائل بسیاری از باشگاه‌ها هنوز نمی‌توانند آن مبلغ وعده داده شده به والیبالیست‌ها را بعد از پایان لیگ به این بازیکنان بدهند. موضوعی که «شکوفه صفری» کاپیتان تیم نامی نو اصفهان و ملی پوش والیبال زنان به آن پرداخت و افزود: در سال گذشته به اتفاق شبنم علیخانی، زهرا بخشی، هانیه محتشمی پور و پوران زارع و تعدادی از والیبالیست‌های رده سنی نوجوانان در تیم نامی نو اصفهان بازی کردیم. تیم تازه و نوپایی بودیم که در لیگ برتر آمدیم.

وی ادامه داد: با یک ذهنیت خوب وارد این مجموعه شدیم و لیگ خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

تمرین‌های ما منظم و بدون حاشیه بود و با وجود کاستی‌ها مقام سوم را بدست آوردیم. بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتیم اما مقداری حامی مالی نسبت به ما کم لطفی کرد. باشگاه نامی نو اصفهان قرار بود تا پایان فصل در بهمن ماه 97 با ما تسویه کند اما تنها 50 درصد پولمان را از باشگاه گرفتیم.

صفری بیان کرد: تیم پیکان با کلی مهره ملی پوش بیشتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و به این معنا است که یک باشگاه حرفه‌ای کاملاً حرفه‌ای با مجموعه خود رفتار می‌کند و از نامی نو اصفهان هم چنین برخوردی انتظار می‌رود و این فشارهای مالی را کم می‌کند و به خصوص برای ما که در اردوی تیم ملی هستیم و هزینه‌های زیادی داریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها