کد خبر: 333589
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۰:۳۷:۴۸
| |

استقلال مدرکی برای صدور کارت مترجم استراماچونی ارائه نکرد

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: باشگاه استقلال تهران هیچ مدرکی برای صدور کارت مترجم سرمربی ایتالیایی خود ارایه نکرد.

استقلال مدرکی برای صدور کارت مترجم استراماچونی ارائه نکرد
کد خبر: 333589
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۰:۳۷:۴۸

اعتمادآنلاین| فریبرز محمودزاده در مورد اینکه استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی تبریز نسبت به غیبت مترجمش به شدت معترض شد گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نهایت همکاری با باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها در زمان صدور کارت بازیکنان و کادر فنی انجام داد.

وی افزود: متاسفانه متن قرارداد حقوقی مربیان باشگاه استقلال دارای اشکالات انشایی بود اما کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با همکاری واحد مسابقات مجوز حضور مربیان استقلال را در بازی نخست این تیم مقابل ماشین سازی صادر کرد با این قید که باشگاه در این هفته و پیش از مسابقه دوم تیم این اشکالات رابر طرف کند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: غیبت مترجم استراماچونی در نشست خبری هم به این دلیل رخ داد که باشگاه استقلال هیچ‌گونه مدرکی برای ثبت قرارداد مترجم سرمربی ایتالیایی خود به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ارایه نکرد و به همین دلیل آی‌دی کارتی هم برای مترجم استراماچونی صادر نشده و در این مساله هیچ قصوری متوجه سازمان لیگ نیست.

محمودزاده در پایان اظهار داشت: درصورتی که باشگاه استقلال به مانند سایر باشگاه‌ها که سرمربی خارجی دارند و مدارک مترجم را ارائه کنند بلافاصله کارت ایشان صادر خواهد شد و علت عدم صدور کارت مترجم سرمربی استقلال به دلیل عدم ارایه مدارک توسط خود باشگاه استقلال بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها