کد خبر: 392949
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

تمرین کمانداران در منزل برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان گفت: برای جلوگیری از افت رکورد کمانداران ریکرو جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک، به طور مرتب پیگیر تمرینات ورزشکاران از منازل آنها هستم.

تمرین کمانداران در منزل برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک
کد خبر: 392949
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید میررحیمی درباره وضعیت کمانداران پس از تعطیل شدن اردوهای آنها به دلیل کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا گفت: با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی ریکرو به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردم برای جلوگیری از افت رکورد کمانداران هر روز به آنها تمرینات تکنیکی و بدنسازی ارائه دهم تا به صورت انفرادی از منازل خود تمرینات را انجام دهند تا مانع افت عملکرد آنها شویم.

وی گفت: الان شرایط به گونه‌ای است که اصلا نمی توانیم کمانداران را به حال خودشان رها کنیم. برای حفظ آمادگی آنها چاره ای نداریم تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری کنیم تا زحماتی که طی یکسال گذشته برای بهبود رکورد آنها کشیده شده از بین نرود.

میررحیمی افزود: برای بررسی وضعیت کمانداران بعد از ارائه تمرینات از آنها گزارش عملکرد می‌گیرم تا شرایط ورزشکاران را از نظر رکوردی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهم تا در سال آینده در صورت برگزاری اردوی آمادگی مشکلی برای بهبود رکورد ورزشکاران نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان در پایان گفت: در رشته‌هایی همچون تیروکمان چند روز تاخیر در برگزاری اردوها سبب افت رکورد ورزشکاران می‌شود، برای جلوگیری از این افت و حفظ سلامتی ورزشکاران چاره‌ای نداریم تمرینات ورزشکاران را به صورت انفرادی به آنها دیکته کنیم تا در منزل پیگیر تمرینات تکنیکی و بدنسازی باشند و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک خود را آماده کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها