کد خبر: 395917
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۰۹:۵۲:۳۶
| |

سرمربی تیم ملی تفنگ:

تمرین تیراندازان در خانه خوب پیش می‌رود

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: تمرینات تیراندازان در خانه خوب پیش می‌رود هرچند که این تمرینات تیراندازی واقعی نیست و تنها سبب می‌شود که ورزشکاران افت نکنند.

تمرین تیراندازان در خانه خوب پیش می‌رود
کد خبر: 395917
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۰۹:۵۲:۳۶

اعتمادآنلاین| الهام هاشمی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیزمان در مورد شرایط تیم ملی در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: تیراندازان تا 28 اسفند به صورت آنلاین تمرینات خود را در خانه پیگیری کردند. از 29 اسفند تا 4 فروردین استراحت خواهند داشت و از پنجم فروردین قرار است دوباره تمرینات خود را در خانه آغاز کنند.

او در مورد تمرینات متمرکز در خانه گفت: باید تا آخر هفته منتظر شویم تا ببینیم شرایط چه می شود. اگر وضعیت بهتر شود از هفته آینده اردوی متمرکز را آغاز می‌کنیم در غیر این‌صورت که تمرینات را همین گونه ادامه خواهیم داد تا شرایط بهتر شود.

هاشمی در ادامه گفت: تمرینات تیراندازان تا 28 اسفند به خوبی پیش رفت منتهی این تمرینات تیراندازی واقعی نیست. اینها تنها مرور تکنیک است و سبب می‌شود که تیراندازان افت نکنند. این تمرینات قطعا جای تمرینات اصلی را نمی‌گیرد.

او در پایان گفت: نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد، همانطور که باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها را نمی‌توان پیش بینی کرد. اما امیدوارم در اولین فرصت تمرینات متمرکز در تهران آغاز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها