کد خبر: 401559
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۴:۱۳
| |

تمجید کریستین ویری از ارلینگ هالند

کریستین ویری در یک مصاحبه اینستاگرامی درباره هالند گفت: " هالند از هر لحاظ بازیکن قدرتمندی است و انتخاب دورتموند توسط او کاملا درست بود چرا که این تیم محل پرورش یافتن استعداد هاست. طی سال‌های آینده او راهی تیم دیگری خواهد شد. با انتقالی نزدیک به 200 میلیون یورو و شاید هم 300 میلیون یورو."

تمجید کریستین ویری از ارلینگ هالند
کد خبر: 401559
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۴:۱۳

اعتمادآنلاین| ارلینگ هالند در فصل جاری یکی از ستاره های دنیای فوتبال بوده است. او ابتدا برای سالزبورگ و بعد از آن در ترکیب تیم دورتموند عملکرد خارق العاده را ارائه داده و گل های زیادی را به ثمر رسانده است.

اگرچه که ستاره نروژی تنها 19 سال سن دارد اما اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی کریستین ویری هالند را بهترین مهاجم حال حاضر دنیا می داند معتقد است که او می‌تواند روزی رکورد هزینه نقل و انتقالاتی که هم اکنون با 222 میلیون یورو در اختیار نیمار است را بشکند و با 300 میلیون یورو راهی تیم دیگری شود.

کریستین ویری در یک مسابقه اینستاگرامی درباره هالند گفت: " هالند از هر لحاظ بازیکن قدرتمندی است و انتخاب دورتموند توسط او کاملا درست بود چرا که این تیم محل پرورش یافتن استعداد هاست. طی سال‌های آینده او راهی تیم دیگری خواهد شد. با انتقالی نزدیک به 200 میلیون یورو و شاید هم 300 میلیون یورو."

گفته می شود که رئال مادرید به شدت شرایط جذب هالند را دنبال می کند اما به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در تابستان پیش رو برای جذب وی اقدام نخواهد کرد و احتمالاً این موضوع تا تابستان 2021 به تعویق خواهد افتاد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها