کد خبر: 480370
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۹:۵۶:۰۰
| |

لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس از پیروزی دست برداشت!

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در پنجمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا در گروه E به مصاف الوحده امارات رفت.

پرسپولیس از پیروزی دست برداشت!
کد خبر: 480370
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی در حالی امشب مقابل الوحده ظاهر شدند که با توجه به پیروزی در 4 بازی گذشته و کسب 12 امتیاز ، صعودی قطعی به مرحله بعدی این دوره از مسابقات دارند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، کادر فنی پرسپولیس برای این بازی نسبت به بازی رفت تغییراتی را در ترکیب به وجود آورده و کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر از دقیقه ابتدایی برای سرخپوشان به میدان رفتند و در مقابل عالیشاه و نوراللهی روی نیمکت نشستند.

در نیمه نخست بازی الوحده به یک گل دست پیدا کرد و ماتاوز در دقیقه 5 موفق به باز کردن دروازه حامد لک شد. در ادامه پرسپولیسی ها که موقعیت جدی را کسب نکردند، باخت را در این نیمه پذیرفته و راهی رختکن شدند.

آغاز نیمه دوم متفاوت بود و سرخپوشان توانستند با چند موقعیت خوب و تغییراتی در ترکیب، بازی را آغاز کنند اما در ادامه نیز تنها تیر دروازه الوحده چند بار به لرزه در آمد و تهدید شد.

شاگردان تن کاته همچنین دقایقی پس از تعویض بازیکن خود و به میدان آمدن عبدالله انور، با کارت قرمز داور او را از دست دادند و از دقیقه 83 الوحده 10 نفره به بازی پرداخت.

در نهایت پرسپولیسی ها برای نخستین بار در این دوره از مسابقات به شکست تن دادند،آن هم در شرایطی که نماینده امارات با ارائه یک بازی خشن و پر برخورد پیروز میدان نام گرفت.

لازم به ذکر است فارس جمعه ، الکربی ، منصور الحربی ،محمد الشمسی ، عبدالله از الوحده و مهدی ترابی و وحید امیری از پرسپولیس اخطاری های این بازی بودند.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

الوحده امارات: محمد الشمسی، محمد برغوش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاز، منصور الحربی(دقیقه 79 عبدالله انور)، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل(دقیقه 61 خلیل ابراهیم)، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین/ سرمربی : هنک تن کاته

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی(دقیقه 79 مهدی عبدی)، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک(دقیقه 46 احمد نوراللهی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری(دقیقه 78 علی شجاعی)، شهریار مغانلو(دقیقه 46 امید عالیشاه)، عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی(دقیقه 46 مهدی شیری)/ سرمربی : یحیی گل محمدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها