کد خبر: 487461
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۳۴:۴۹
| |

احمد مددی،مدیر عامل استقلال:

برای پرونده استراماچونی وکیل بین المللی گرفته ایم/ حضور مربی ایتالیایی قطعی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته و اکنون در دادگاه CAS در حال بررسی است.

برای پرونده استراماچونی وکیل بین المللی گرفته ایم/ حضور مربی ایتالیایی قطعی است
کد خبر: 487461
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۳۴:۴۹

اعتمادآنلاین| احمد مددی در خصوص وضعیت استقلال برای بازی امشب گفت: بعد از اتفاقی که در دربی 95 افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داوری گریبان استقلال را گرفت، برای دیدار امروز آماده ایم.

به گزارش فارس: وی در پاسخ به اینکه شنیده می شود دیاباته چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شود، آیا مصدومیتی وجود دارد یا دستمزدش به تعویق افتاده است، تصریح کرد: مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم اما دلیل عدم حضور وی نیست. ما با او صحبت کرده و شرایط ما را درک می کند. در صحبتی که دیشب با مجیدی داشتم، گفت دیاباته در حال درمان است و امشب در بازی حضور نخواهد داشت.

مددی به حضور دستیار ایتالیایی در استقلال اشاره کرد و گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می شود.

وی درباره پرونده استراماچونی گفت: گراندز حدود 25 روز پیش آمد و لایحه دفاعیات باشگاه حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته و اکنون در CAS در حال بررسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها