کد خبر: 504813
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۱:۳۳
| |

پارالمپین دوومیدانی:

توانایی ارتقا رکورد را دارم

ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران با اشاره به برنامه‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان گفت: یک سری مشکلات در مسیر تمرینات وجود دارد اما تلاش نهایی بر این است که در توکیو بهترین نتیجه ممکن کسب شود.

توانایی ارتقا رکورد را دارم
کد خبر: 504813
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۱:۳۳

اعتمادآنلاین| «امیر خسروانی» با تشریح برنامه‌های کمیته ملی پارالمپیک برای ورزشکاران اعزامی به توکیو اظهار داشت: کمیته و فدراسیون برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دادند که برونداد نهایی آن موفقیت در توکیو است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: برنامه به گونه ای طراحی شده که میزان آمادگی ورزشکاران تا زمان اعزام به بالاترین سطح برسد و هم بتوانیم با شرایط آب و هوای شهر توکیو خود را تطبیق دهیم. اکنون اردو در بندر ترکمن در استان گلستان برگزار می‌شود و این اردو تا 29 تیرماه ادامه دارد.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا ادامه داد: 30 تیر که اردوها تمام شد ورزشکاران نابینا و کم بینا چند روز به مرخصی خواهند رفت و آخرین مرحله اردو در تهران برگزار می‌شود و تا زمان اعزام نیز ادامه دارد. مربیان و کارشناسان کمیته و فدراسیون نظارت لازم را بر اردوها دارند.

وی افزود: همچنین تاکید بر سیاست کیفی گرایی موجب شده تا ورزشکاران بیشترین تلاش ممکن را برای رسیدن به سکو داشته باشند. این موجب انگیزه خواهد شد و می‌تواند به محرکی برای موفقیت تبدیل شود.

خسروانی این را هم گفت: آخرین رکورد من در پرش طول 7 متر و 21 سانتی متر است، تلاشم بر این است که این رکورد را تا زمان اعزام به توکیو ارتقاء دهم و با آمادگی خوبی در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها