کد خبر: 510529
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

چرا میزبانی ایران از جام جهانی اسکی چمن لغو شد؟

آماده نبودن شرایط پیست اسکی دیزین باعث شد میزبانی ایران از جام جهانی اسکی روی چمن لغو شود.

چرا میزبانی ایران از جام جهانی اسکی چمن لغو شد؟
کد خبر: 510529
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| قرار بود جام جهانی اسکی روی چمن شهریور ماه به میزبانی ایران و پیست اسکی دیزین برگزار شود اما آماده نبودن شرایط و امکانات این پیست باعث شد میزبانی ایران با درخواست فدراسیون اسکی از این رویداد بین‌المللی لغو شود.

به گزارش ایسنا، مشکل در زمینه تجهیزات کابل و بالابر باعث شده بود که تمرینات ملی‌پوشان هم با مشکل مواجه شده بود و حتی سرمربی مجبور به اجاره وانت برای بالا بردن اسکی‌بازان شد. با اینکه فدراسیون بارها پیگیر حل این مشکل شده بود تا مسئولان فدراسیون جهانی از دیزین بازدید و شرایط میزبانی را بررسی کنند اما این مشکلات حل نشده باقی ماند تا فدراسیون ترجیح دهد از میزبانی خود صرف نظر کند. البته مسئولان این فدراسیون در نظر دارند که میزبانی قهرمانی جهان 2022 را بگیرد و در این راستا مذاکرات لازم را انجام بدهد.

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی به پیگیری برای تهیه کابل و بالابرها در دیزین اشاره و بیان کرد: برای حل مساله کابل و بالابرها و برگزاری جام جهانی اسکی چمن فروردین ماه نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان نوشتم. وزیر هم به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ارجاع داد اما تا امروز این کابل تهیه نشده و ورزشکاران هم نتوانستند تمرینات لازم را در محل برگزاری مسابقات انجام بدهند.

او با بیان اینکه طرف حساب فدراسیون، بهره‌بردار پیست اسکی دیزین نیست، ادامه داد: طرف حساب ما شرکت توسعه است. با اینکه شرکت توسعه اعلام کرده که هزینه کابل‌ها پرداخت شده اما هنوز مشکل پابرجاست. از طرفی با مسئولان استان البرز که میزبان جام جهانی بودند جلساتی برگزار کردم و قول‌هایی دادند اما عملی نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها