کد خبر: 511909
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۳:۰۰:۰۰
| |

پارالمپیک 2020| روز چهارم در انتظار تیر طلایی کمانداران

نخستین رقابت ورزشکاران ایران در رشته‌های انفرادی امروز (جمعه) با مسابقات تیر وکمان آغاز خواهد شد و نمایندگان ایران در خط مسابقه قرار خواهند گرفت.

پارالمپیک 2020| روز چهارم در انتظار تیر طلایی کمانداران
کد خبر: 511909
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نخستین رقابت نمایندگان ایران در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو با شکست سنگین بسکتبال با ویلچر در برابر تیم استرالیا رقم خورد. اما در بخش انفرادی بازی‌های پارالمپیک توکیو امروز (جمعه) به‌صورت رسمی برای ورزشکاران ایران آغاز می‌شود. در نخستین دیدار «زهرا نعمتی» کماندار پرافتخار ایران و جهان در خط مسابقه قرار می‌گیرد. نعمتی 2 مدال طلا و یک نقره پارالمپیک را در کارنامه دارد و امید می‌رود در این دوره نیز یکی مدال‌های طلای کاروان ایران کشورمان را ضرب کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا زندی و فرزانه عسکری دیگر نمایندگان تیر و کمان ایران هستند که امروز به میدان خواهند رفت. زندی در بخش انفرادی w1 به رقابت خواهد پرداخت و فرزانه عسکری نیز در کامپوند انفرادی زنان به میدان می‌رود.

رقابت‌های این سه کماندار از ساعت 9 صبح تا 12 به‌وقت توکیو خواهد بود.

البته رقابت نمایندگان تیروکمان مردان ایران در این روز به پایان نخواهد رسید بلکه غلامرضا رحیمی در ریکرو انفرادی مردان، رمضان بیابانی و علی سینا منشا زاده در کامپوند انفرادی مردان در خط مسابقه قرا می‌گیرند. رقابت‌های این سه کماندار از ساعت 14 تا 17 بعدظهر است.

در این روز همچنین مهدی محمدی در رشته دوچرخه‌سواری نخستین رقابت المپیکی خود را تجربه می‌کند. وی در مسابقات پیست تعقیبی و در بخش انفرادی به میدان خواهد رفت. این رقابت از ساعت 11 به‌وقت توکیو آغاز می‌شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایران که در نخستین بازی شکست سنگینی را در برابر تیم استرالیا کسب کرد در بازی دوم خود از ساعت 17 به مصاف تیم ایالات‌متحده آمریکا می‌رود. تیم بسکتبال با ویلچر ایران با تیم‌های آلمان، الجزایر، استرالیا و آمریکا هم‌گروه است.

آخرین رقابت نمایندگان ایران در روز جمعه مربوط به نخستین مسابقه پاراوزنه برداری است. در این روز امیر جعفری به روی تخته خواهد رفت. او در دسته 65 کیلوگرم وزنه می‌زند و باید از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف رقیبان قدرتمند خود برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها