کد خبر: 521830
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۸:۴۴:۳۲
| |

دلایل باخت تیم ملی بسکتبال از زبان طائرپور/خطاهایی که بلای جان تیم ملی شد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: تیم ملی در بازی مقابل لبنان خطاهای زیادی داشت و همین اتفاق باعث باخت ایران شد.

دلایل باخت تیم ملی بسکتبال از زبان طائرپور/خطاهایی که بلای جان تیم ملی شد
کد خبر: 521830
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۸:۴۴:۳۲

اعتمادآنلاین| پریناز طائرپور درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال کشورمان در کاپ آسیا، عنوان کرد: من چون درگیر تمرینات تیم بودم نتوانستم بازی‌ها را ببینم اما مسابقات را دنبال کردم. بچه‌ها مقابل لبنان خوب بازی کردند اما ما بازی تدارکاتی نداشتیم و بچه‌ها بلافاصله به مسابقه رفتند. وقتی بازی تدارکاتی باشد بچه‌ها به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و با هم هماهنگ می‌شوند.

به گزارش فارس، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن ادامه داد: لیگ که برگزار نشد، به دلیل کرونا هم امکان سفر خارجی نبود اما برگزاری مسابقه داخلی می‌توانست به نفع تیم ملی باشد. از ما درخواست نکردند در غیر اینصورت می‌توانستیم با تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشیم چون هدف اصلی موفقیت تیم ملی است.

وی با اشاره به دلایل باخت تیم ملی مقابل لبنان، خاطرنشان کرد: ما فول‌های زیادی داشتیم به همین دلیل باختیم. بازیکنان خوبی داریم اما در لیگ‌های داخلی معمولا داوران کمتر سوت می‌زنند به خصوص برای بازیکنان ملی. طبق آماری که از فول بچه‌ها دیدم اگر 3 فول کمتر شده بود ما می‌توانستیم مقابل لبنان پیروز شویم. پنالتی عامل مهمی در برد و باخت تیم‌هاست. بازیکن وقتی زیاد خطا می‌کند برای اینکه اخراج نشود، عملکرد او ضعیف و قدرت دفاع هم کم می‌شود. ما به خطاهایمان باختیم وگرنه بازیکنان خوبی داریم.

طائرپور همچنین در خصوص انتقاداتی که مطرح شده مبنی بر اینکه از 2 تیم بازیکن دعوت شدند و جای برخی در تیم ملی خالیست، تصریح کرد: از تیم ما فقط دلارام وکیلی دعوت شد. او بازیکن خوبی است و می‌تواند تیم را مدیریت کند. وکیلی کاپیتان تیم ماست و باوجود عملکرد بسیار خوبی که در بازی با لبنان داشت اما در دیدار با سوریه فقط 8 دقیقه بازی کرد. این برای من جای سوال داشت.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن، یادآور شد: زهرا عدالت‌خواه هم به تیم ملی دعوت شده بود اما مینیسک پایش پاره شد. گلشید امیدیان هم در ابتدا از ناحیه پا دچار مصدومیت شد اما بعد از برطرف شدن مشکل من در اردوی آخر درخواست کردم او تست دهد اما گفتند برای اینکه حق سارا اعتمادی پایمال نمی‌شود و گلشید در تمرینات نبوده این کار انجام نمی‌شود. بعد هم اعتمادی را خط زدند. من اعتقاد دارم باید 3 بازیکن بلندقد کشور را حفظ کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتقاداتی هم به عملکرد عسل پورحیدری شده است، گفت: من چون بازی را ندیدم نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها