کد خبر: 592629
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۲:۰۶
| |

واکنش الگری به کسر 15 امتیاز از یوونتوس؛ باید خود را جمع‌وجور کنیم

سرمربی تیم یوونتوس به اتفاقات اخیر در این باشگاه و کسر 15 امتیاز از این تیم واکنش نشان داد و عنوان کرد: نباید به دوباره برگردیم و به شروع ماجرا فکر کنیم و فقط باید خود را جمع‌و جور کنیم.

واکنش الگری به کسر 15 امتیاز از یوونتوس؛ باید خود را جمع‌وجور کنیم
کد خبر: 592629
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۲:۰۶

در حالی که فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل دستکاری در اسناد و تقلب باشگاه یوونتوس در زمینه ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن، این تیم را با کسر ۱۵ امتیاز جریمه کرده است، سرمربی بانوی پیر درباره این اتفاق صحبت کرد.

​به گزارش فارس، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه شب با آتالانتا گفت: بازی مهمی داریم چرا که می‌خواهیم نیمه اول بازی‌های لیگ را در بهترین جایگاه ممکن به پایان برسانیم. پس از اتفاقات روز گذشته باید خود را جمع و جور کنیم و فقط به اتفاقات در زمین مسابقه فکر کنیم. ما در حال حاضر ۲۲ امتیاز داریم و باید تلاش کنیم نتایج را به سود خود کنیم و جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

سرمربی سفیدوسیاه‌ها همچنین گفت: ما نباید دوباره برگردیم  به شروع ماجرا فکر کنیم. روند قانونی مربوط به باشگاه می‌شود و فرجام‌خواهی نیز ارائه شده است. ما باید به وظیفه خود عمل کنیم چراکه این رأی در دو ماه آینده مشخص می‌شود و تا زمانی که حکم نهایی ابلاغ شود، ما نباید در آن زمان تأسف بخوریم (که امتیازات را جمع نکردیم).

الگری گفت: من یاد گرفته‌ام که باید از موقعیت‌ها، فرصت بسازم. ما لیگ اروپا، جام حذفی ایتالیا و همچنین ۶۰ امتیاز باقی‌مانده در لیگ داریم. من متقاعد شده‌ام که بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا از این موقعیت خارج شویم. ما با چالشی مواجه شده‌ایم و شاید بتوانیم کار خارق‌العاده‌ای انجام دهیم. در فوتبال همه‌چیز ممکن است.

یوونتوس که با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول سری آ قرار داشت، حالا تنها ۲۲ امتیاز دارد و تا رده یازدهم جدول سقوط کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها