کد خبر: 607317
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

اعتراض روزنامه دولت به مصاحبه فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش: عادل آزادی شخصی را لگدمال کرد!

روزنامه ایران نوشت: آیا فشاری که عادل روی جهانبخش گذاشته بود که چرا فلان کردید و باید بهمان می‌کردید، نوعی از دیکتیشن و لگدمال کردن آزادی شخصی نیست؟

اعتراض روزنامه دولت به مصاحبه فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش: عادل آزادی شخصی را لگدمال کرد!
کد خبر: 607317
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۹:۴۰:۰۰

مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش به مذاق روزنامه دولت هم خوش نیامده و این روزنامه فردوسی‌پور را به «لگدمال» کردن آزادی شخصی متهم کرده است!

به گزارش ایران، عادل که جهانبخش و تیم‌ملی را به همراه نبودن با «مردم» متهم کرد، به این پرسش‌ها پاسخ دهد که چرا در بزنگاه‌های مهم همواره پنهان است و 30سال دودستی منافع صداوسیمایی و شخصی خود را چسبیده بود اما  اکنون از بازیکنان می‌خواهد به رؤیاها، درآمدها و آینده زندگی خود پشت کنند؟! آیا فشاری که عادل روی جهانبخش گذاشته بود که چرا فلان کردید و باید بهمان می‌کردید، نوعی از دیکتیشن و لگدمال کردن آزادی شخصی نیست؟ 

روزنامه  دولتی ایران در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: جهانبخش می‌توانست به سادگی از عادل بپرسد: «آقای فردوسی‌پور! از شهریور ماه ۱۴۰۱ که ایران هر روز آبستن یک اتفاق تازه بود، تا امروز کجا تشریف داشتی و واکنش جنابعالی به وقایع کشور چه بود؟ چرا خود را پنهان کرده بودی و دریغ از یک مصاحبه، پست یا استوری! آیا تهیه‌کنندگی و کارگردانی فوتبال ۱۲۰ یا ترس از فیلتر شدن رسانه شخصی‌اش به سکوت ۶ماهه عادل ربط ندارد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها