کد خبر: 619847
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۳:۱۲:۳۰
| |

افشاگری از رفتار عجیب رئال مادرید با کریم بنزما/ برنده توپ طلا شوکه شد!

کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.

افشاگری از رفتار عجیب رئال مادرید با کریم بنزما/ برنده توپ طلا شوکه شد!
کد خبر: 619847
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۳:۱۲:۳۰

 کریم بنزما دیگر بازیکن رئال نیست و راهی الاتحاد شده است. ستاره فرانسوی که از سال ۲۰۰۹ برای رئال بازی می کرد و در این باشگاه به همه افتخارات رسید و حتی برنده توپ طلا نیز شد، نتوانست برابر پیشنهاد بالای الاتحاد مقاومت کند و با وجود اینکه قراردادش پس از فتح توپ طلا به صورت اتوماتیک تمدید شده بود، امضای نهایی را نزد.

به گزارش ورزش سه، آنتونیو رومرو، خبرنگار آاس و کادنا سر در مورد دلیل تمدید نکردن بنزما ادعای جدیدی را مطرح کرد و از این حیث به مقایسه او لوکا مودریچ پرداخت که دیروز با وجود داشتن پیشنهاد از تیم های سعودی قراردادش را تمدید کرد: «کریم بندی در قراردادش بود که در صورت بردن توپ طلا قراردادش یک سال دیگر تمدید می شد ولی وقتی قرارداد جدید را دید و متوجه شد که دستمزدش افزایش پیدا نکرده، عصبانی شد و به هم ریخت. این اصلی ترین دلیل رد پیشنهاد رئال و رفتن به الاتحاد بود. حرکت رئال در قبال بهترین بازیکنش چندان درست نبود.»

رومرو ادامه داد: «البته در نقطه مقابل ما یک برنده توپ طلای دیگر داریم که دیروز قراردادش را تمدید کرد. مودریچ هرگز هنگام تمدید قرارداد با رئال بحث پول نداشته و برایش مهم نبوده دستمزدش بالا رفته یا ثابت مانده است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها