کد خبر: 636121
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۴۷:۱۵
| |

انتقاد تند دروازه بان مشهور عربستانی از مانچینی!

تیم ملی عربستان بازهم نتوانست تحت هدایت مانچینی به برد برسد و در دیداری دوستانه مقابل نیجریه به تساوی رسید.

انتقاد تند دروازه بان مشهور عربستانی از مانچینی!
کد خبر: 636121
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۴۷:۱۵

محمد الدعیع، دروازه بان سابق الهلال و تیم ملی عربستان با تایید توانایی عربستان برای میزبانی جام جهانی 2034، نظر را در مورد سطح تیم ملی کشورش تحت هدایت روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی پس از تساوی دوستانه مقابل نیجریه را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، الدعیع در برنامه تلویزیونی در این خصوص گفت" گفت: "در رویارویی دوستانه، ما در مورد سطح صحبت می کنیم نه نتیجه... اما متأسفانه نیجریه در تمام طول بازی مسلط بود. در هر دو نیمه و فرصت‌های از دست رفته زیادی داشت.

وی ادامه داد: مانچینی تصویر درستی از تیم ملی ندارد و او همچنان در بازی های دوستانه تمام بازیکنان را امتحان می کند و من در کنار او هستم تا قبل از بازی رسمی به ترکیب مناسب برسیم و اگر راهنمایی خواست من هستم.از نبود هماهنگی در تیم ملی عربستان تعجب می کنم، هیچ ارتباط کلامی بین بازیکنان در زمین وجود ندارد و این یک مشکل است و اشتباهات فردی زیادی وجود دارد.

الدعیع در خصوص پرونده عربستان سعودی نیز گفت: عربستان قادر به میزبانی جام جهانی 2034 است و من معتقدم فدراسیون برای میزبانی این رویداد و برگزاری آن به بهترین شکل ممکن تلاش بسیار زیادی انجام داده است.

گلر افسانه ای سابق عربستان در مورد الهلال اظهار داشت: این تیم تا اینجای کار خوب ظاهر شده است چرا که بعد از 9 هفته صدرنشین لیگ برتر است و ژسوس به شناخت کافی از بازیکنان و ترکیب مناسب رسیده است. الهلال با نام های بزرگ خارجی و داخلی ادغام شده و به البته مربی نیاز دارد که روی خطوط دفاعی کار کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها