کد خبر: 267919
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۶:۵۱:۰۰
| |

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور:

تنها جلسات موضوعی سمن‌ها قابل بررسی و رسیدگی است

کمال اکبری معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور اعلام کرد: به صورت هفتگی، ماهیانه و به صورت موضوعی و متعدد جلساتی با سازمان‌های مردم نهاد داریم لذا سازمان‌های مردم نهاد موضوعی جلسه بگذارند تا قابل بررسی و رسیدگی باشد.

تنها جلسات موضوعی سمن‌ها قابل بررسی و رسیدگی است
کد خبر: 267919
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۰۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال اکبری درباره گردهمایی فعالان مشارکت اجتماعی که هفته گذشته برگزار شد، گفت: این گردهمایی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی برگزار شد و جلساتی نیز با حضور آنها داشتیم که پیشنهاد دادند این گردهمایی با حضور آقای رئیس جمهور باشد. این پیشنهاد مطرح شد و پیگیر این بودیم که آقای رئیس جمهور نیز در این گردهمایی حضور یابند اما این امر محقق نشد. البته ما تا چند روز مانده به همایش نیز پیگیری کردیم و همواره نیز می‌گفتیم که امیدواریم ایشان در جلسه حضور یابند، اما صحبت قطعی از حضور ایشان نبود.

وی ادامه داد: گردهمایی فعالان مشارکت اجتماعی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور فعالان مشارکت اجتماعی در چارچوب مباحث انقلاب اسلامی بود. زیرا مشارکت اجتماعی نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور اظهار کرد: ما همواره در حال شنیدن صحبت‌های سازمان‌های مردم نهاد هستیم و اگر قصد برگزاری جلسه را داشته باشند در آن حضور خواهیم داشت. حتی اگر بخواهند نظراتشان را مکتوب ارائه دهند آن هم مورد بررسی قرار می‌دهیم و همواره از نظرات آنها استقبال می‌کنیم. همچنین جلسات مستمر ما با سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مختلف برقرار است.

اکبری در پایان گفت: به صورت هفتگی، ماهیانه و به صورت موضوعی و متعدد جلساتی با سازمان‌های مردم نهاد داریم لذا سازمان‌های مردم نهاد موضوعی جلسه بگذارند تا قابل بررسی و رسیدگی باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها