کد خبر: 288158
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

بررسی ظرفیت بیمارستان میلاد/ هیچ کمبودی از نظر تجهیزات پزشکی نداریم

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درخصوص ظرفیت بیمارستان میلاد و پذیرش آن بیان کرد: ظرفیت بیمارستان میلاد متعادل است و به همان نسبتی که ساخته شده است، پذیرش دارد.

بررسی ظرفیت بیمارستان میلاد/ هیچ کمبودی از نظر تجهیزات پزشکی نداریم
کد خبر: 288158
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی درخصوص ظرفیت بیمارستان میلاد و پذیرش آن اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان میلاد متعادل است و به همان نسبتی که ساخته شده است، پذیرش دارد.

وی با اشاره به رایگان بودن بیمارستان میلاد افزود: باتوجه به اینکه بیمارستان میلاد برند شده و مراجعه به آن صفر ریال هزینه دارد، بیمه شدگان حتی برای درمان بیماری‌های کوچک اعم از سرماخوردگی نیز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

زدا تصریح کرد: موارد فوق مشکلاتی را به وجود آورده و منجر به شلوغی و ازدحام در این بیمارستان شده است، چرا که برای مثال ظرفیت پذیرش آن اگر 10 هزار نفر باشد، 50 هزار نفر مراجعه کننده دارد که این موضوع باعث می‌شود باقی 40 هزار نفر مراجعه کننده اعتراض کنند و از نبود ظرفیت پذیرش این بیمارستان گله مند باشند.

وی افزود: باتوجه به این مشکلات از مردم درخواست می‌کنیم که اجازه دهند تا فعالیت بیمارستان میلاد تنها به انجام اعمال جراحی سنگین، تعویض عضو و عمل‌های جراحی که در جاهای دیگر کمتر اتفاق می‌افتند، فارغ از بیماری‌های کوچک و ساده اختصاص یابد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: هیچ کمبودی از نظر تجهیزات پزشکی در بیمارستان میلاد نداریم و این بیمارستان آماده پذیرش از بیمه شدگان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها