کد خبر: 538599
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۴:۲۴
| |

امام جمعه خرم‌آباد:

فشار اقتصادی حاکم بر کشور با به کارگیری نیروهای متخصص و دست پاک برطرف شود

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای درکشوراست، گفت: ملت و دولت باید دست به دست هم دهند تا این فشار اقتصادی را با به کارگیری نیروهای نخبه ودست پاک به زانو درآورده و برطرف کنند.

فشار اقتصادی حاکم بر کشور با به کارگیری نیروهای متخصص و دست پاک برطرف شود
کد خبر: 538599
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۴:۲۴

سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد، دشمنان کشور دستاوردها و افتخارات جمهوری اسلامی را زشت و زشتی‌های کشور را خوب جلوه می‌دهند، اظهار داشت: دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشوراست.

به گزارش تسنیم، وی افزرد: ملت ودولت باید دست به دست هم دهند تا این فشاراقتصادی را با بکارگیری نیروهای نخبه، عادل، دست پاک، متخصص، هم گام وهم عمل با فرمایشات مقام معظم رهبری، پرانگیزه و باطراوت به زانو درآورده و برطرف کنند که البته تحقق این امر نیاز به کار شبانه روزی و کارشناسی شده دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز جمعه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: در استان ما راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه فعال از جمله کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، ماشین سازی، صدر فولاد ، سیمان خرم آباد ، فولاد ازنا ، عظیم خودرو بروجرد و سایر کارخانجات و کارگاه های تعطیل و نیمه فعال اقدامات مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شاهرخی با تاکید برلزوم بکارگیری تمام ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی، بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا هیچ رویداد و سیاستی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی حل نمی شود

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دراوج اقتدار قرار دارد و به نقطه ای رسیده است که تمام گزینه‌های روی میزدشمن رنگ باخته‌اند.

شاهرخی تصریح کرد: تمام دنیا جمع شدند تا کشور و محور مقاومت را شکست دهند اما نتوانستند و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شیوع موج ششم کرونا درکشورو شهرهای مختلف استان، عنوان کرد: باید مردم را آگاه کرد که با تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا به مقابله با این بیماری بروند و به وضعیت عادی برگردیم.

شاهرخی گفت: وضعیت اقتصادی مردم ایجاب می‌کند که بازار درآستانه فرارسیدن عید نوروز از رونق برخوردار باشد و این امر در سایه عمل به پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز 29 بهمن در جمع مردم تبریز به مناسبت سالگرد قیام مردم تبریز، خاطرنشان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری ترجمان و پردازشی از صبر و بصیرت در میدان جهاد همراه با هوشمندی واقدام به موقع به سمت اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: محور صحبت‌های مقام معظم رهبری در این دیدار شکل‌گیری تمدن اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مقابله با تبعیض، مقابله با توصیه‌های فراقانونی، اقتدار کشور، تشکیل جامعه اسلامی عدالت اجتماعی در همه عرصه‌ها و توسعه متوازن برای همه استان ها بود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید نورالدین رحیمی نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی از روحانیت برجسته استان و جمعی از کارکنان قوه قضاییه، افزود: روز یکشنبه به همین مناسبت روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده که ما در کشورمان 4 هزار شهید روحانی داریم که از این تعداد قریب 60 شهید مختص استان لرستان است که باید تلاش کنیم همه در مسیر شهدا حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهدای روحانیت ایران اسلامی و استان کسانی بودند که تلاش کردند خود را به علی نزدیک کنند، عنوان کرد: این شهدا آرمان های خود را به امام علی(ع) نزدیک کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ساده زیستی حضرت علی(ع)، گفت: مسئولان استان باید همانند حضرت علی (ع) ساده زیستی و کمک به محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهند و حاکم و کارگزار خود را به امام علی و خصوصیات ایشان نزدیک کنند.

وی با بیان اینکه شیعیان باید تلاش کنند خود را به خصوصیات علی(ع) نزدیک کنند، افزود: حضرت علی(ع) با ساده زیستی، دور از اشرافی‌گری و اخلاق حاکمان طاغوتی، دوراندیشی، بصیرت، ثبات شخصیت، سرچشمه علم و حکمت و در خدمت محرومین بودن الگویی برای آزادگان همه جهان به ویژه جوانان و نوجوانان است.

شاهرخی بیان کرد: ایثار ، جانفشانی، واقعیت‌گرایی، ثبات شخصیت، دوراندیشی، پای اسلام ایستادن، ایثار و جانفشانی، کار سیاسی کردن، کار حکومتی کردن، مغلوب خواسته های شخصی نشدن و بصیرت از دیگر خصوصیات بارز امام علی(ع) بوده که همه ما باید نهایت تلاش خود را بکار گیریم که خودمان را به این ویژگی ها نزدیک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها