کد خبر: 565258
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۱:۳۱
| |

عکاسی کنار رودخانه دز دو قربانی گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ عمو و برادر زاده‌اش در پی بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه دز خبر داد.

عکاسی کنار رودخانه دز دو قربانی گرفت
کد خبر: 565258
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۱:۳۱

روح‌اله بهشتی‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه دز، سریعا اکیپ امداد نجات ایستگاه شماره ۲ دزفول به محل گزارش شده واقع در بوستان ساحلی علی کله اعزام شد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه اتفاق افتاد، جوان ۲۲ ساله‌ای که با عمو و دختر عموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشدار دهنده، هنگام عکس گرفتن سر خورده و درون آب سقوط می‌کند.

بهشتی‌فرد ادامه داد: در این حین عموی این فرد برای کمک کردن به برادرزاده اقدام می‌کند ولی متاسفانه منجر به مرگ هر دو نفر می‌شود. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش‌نشانان‌ جسم بی جان عمو و برادرزاده را از آب خارج کرده و در اختیار نیروهای اورژانس ۱۱۵ قرار دادند اما متاسفانه عملیات احیای قلبی نتیجه‌بخش نبود و در نهایت این مرد ۵۰ ساله و جوان ۲۲ ساله به سردخانه باغ بهشت منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها