کد خبر: 624937
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

مشمولان غایب درصورت قبولی در دانشگاه حق ادامه تحصیل ندارند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشمولان غایب درصورت قبولی در دانشگاه حق ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

مشمولان غایب درصورت قبولی در دانشگاه حق ادامه تحصیل ندارند
کد خبر: 624937
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۴۰:۰۰

مسعود همتی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه و موسسات آموزشی بوده و مشمولان غایب حتی در صورت قبولی مجاز به ثبت‌نام نبوده و مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

به گزارش فارس، وی افزود: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریورماه سال ۱۴۰۱ فارغ‌التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲، مهلت معرفی دارند و این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد +۱۸) فارغ التحصیل شده‌اند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل می‌شوند براساس قوانین  پس از تاریخ تولد خویش به مدت یک‌سال  مهلت معرفی دارند.

وی تاکید کرد: مشمولان لازم است قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همتی یادآور شد: امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان وظیفه غیر غایب در صورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت‌نام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان، گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها