کد خبر: 405283
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۵:۴۸:۵۵
| |

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح کرد؛

افزایش امنیت تجارت با شناسه دار کردن لوازم خانگی

مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سال‌های گذشته با حمایت‌های های دولت و اعتبارات مخصوص بستر شناسه دار کردن و گارانتی لوازم خانگی فراهم شد.

افزایش امنیت تجارت با شناسه دار کردن لوازم خانگی
کد خبر: 405283
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۵:۴۸:۵۵

اعتمادآنلاین| سردار علی مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست خبری اش با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال های گذشته با حمایت‌های های دولت و اعتبارات مخصوص، بستر شناسه دار کردن و گارانتی لوازم خانگی در پایان سال فراهم شد.

او ادامه داد: در پایان سال و با شیوع کرونا در کشور به درخواست برخی دستگاه ها، عملیات اجرایی سامانه شناسه دار کردن لوازم خانگی و گارانتی متوقف شد و به زودی و در سطح کشور شاهد اجرایی شدن این طرح هستیم.

مویدی با اشاره به نحوه استفاده مردم از این سامانه، مطرح کرد: بعد از اجرایی شدن این طرح مردم می‌توانند برای اطلاع از اصالت کالای خود، کد محصول را به شماره *4*7777# ارسال کنند و بعد با ورود به سامانه از گارانتی خدمات پس از فروش آن هم استفاده کنند.


رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در زمینه تحقیق و تفحص عده ای فرافکنی کردند، گفت: وقتی نتیجه بعد از مدت طولانی متتشر می شود تاثیرات غیر منطقی می گذارد و با وجود اینکه مسایلی را برای بخش هلی مختلف در نظر گرفتیم اما بعد از گذشت مدت طولانی مطرح می شود و سبب شد تا برخی ساز و کارها در ان زمان مطرح نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها