کد خبر: 627416
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۳۵:۰۸
| |

فریدون عباسی نماینده مجلس:

صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم وعده وام ازدواج و وام تولید توخالی ندهیم

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به دولت توصیه کرد تا دایره انتخاب خود را گسترده‌تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند.

صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم وعده وام ازدواج و وام تولید توخالی ندهیم
کد خبر: 627416
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۳۵:۰۸

فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق خود با اشاره فرارسیدن روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: لازم و ضروری است علایق و سلائق مختلف در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قانون اساسی را مبنا قرار داده و تشکیلات دائمی خود را با اعلام اساسنامه، مواضع و نظریه‌های دقیق فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی، اقتصادی و آنچه دستاورد فکر مثبت بشری است، بنا نهاده و از شخصیت‌هایی که ظرفیت های لازم حکمرانی را دارند، استفاده کنند.

عباسی افزود: حوادثی که در ۲۰ سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم ریشه در عدم توجه به آموزش و پرورش به خصوص به محور اصلی آن یعنی انتخاب نامناسب معلمان و غافل شدن از حفظ کرامت آنان دارد. 

وی همچنین با بیان اینکه «دولت باید دایره انتخاب خود را گسترده‌تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند»، خطاب به دولت اظهار کرد: زمان به زودی از دست می‌رود؛ صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم وعده وام ازدواج و وام تولید توخالی ندهیم و دل جوانان و تولید کنندگان را خون نکنیم.

عباسی گفت: اگر لایحه بودجه می‌آورید و مجلس آن را تصویب می کند، درصدی را برای سفرهای استانی بگذارید و به آن پایبند باشید، در غیر این صورت نوشتن برنامه ۵ ساله هفتم و لایحه های بودجه در ۵ سال چه معنایی دارد؟ 

این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.

عباسی گفت: در شرایط فعلی اقتصادی تهدیدات موجود و پیش رو نیاز است که مطالبه‌گران اجتماعی واقعی توقعات مردم را بالا نبرند و موارد قابل اجرا و شدن را با شورای برنامه ریزی فرمانداری ها مطرح و با آنها همکاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها