کد خبر: 163979
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۰ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه جدید دفاع موشکی روسیه

جدیدترین سامانه دفاع موشکی فدراسیون روسیه با موفقت آزمایش شده است. بنا بر گزارش‌ها، این سامانه آماده عرضه در بازار است.

آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه جدید دفاع موشکی روسیه
کد خبر: 163979
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۰ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بنا بر اعلام دفتر مطبوعاتی شرکت «روس‌تک»، شرکت دولتی روسیه، «باگنولیک»، جدیدترین سامانه دفاع موشکی روسیه که سازنده سامانه دفاع موشکی این کشور (از شرکت‌های زیرشاخه‌ی روس‌تک) آن را توسعه داده با موفقیت آزمایش شده است.

بنا بر اعلام این سرویس خبری، در سال 2017، آزمایش‌های رسمی جدیدترین سامانه دفاع موشکی با نام باگنولیک با موفقیت به پایان رسید. مرحله بعدی عرضه این سامانه است.

جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های این سامانه دفاع موشکی ارائه نشده است.

روس‌تک شرکتی است که در سال 2007 در روسیه تاسیس شد. هدف این شرکت توسعه، تولید و صادرات محصولات صنعتی با فناوری پیشرفته، برای مقاصد نظامی و غیرنظامی، است. این شرکت شامل بیش از 700 موسسه است که در حال حاضر زیر نظر 11 شرکت مادر قرار دارند. این شرکت‌ها در زمینه محصولات نظامی‌صنعتی فعالیت می‌کنند و سه شرکت مادر و همچنین بیش از 80 موسسه که به‌صورت مستقیم اداره می‌شوند، در زمینه صنایع غیرنظامی فعالیت دارند.

نام‌هایی تجاری چون «ای‌‌وی‌تی‌او‌وی‌ای‌زد»، «کی‌ای‌ام‌‌ای‌زد»، «شرکت کلاشنیکوف»، «شرکت هلیکوپترسازی روسیه»، «وی‌اس‌ام‌پی‌او ای‌وی‌آی‌اس‌ام‌ای»، «اورلاواگونزادوف» و غیره زیرنظر این شرکت فعالیت دارند. شرکت‌های روس‌تک در قالب 60 موسسه در فدراسیون روسیه فعالیت می‌کنند و محصولات بیش از 70 کشور را تدارک می‌بینند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها