کد خبر: 472491
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو روابط اسرائیل و اردن را به خطر می‌اندازد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را آشغال توصیف کرد و گفت: نتانیاهو روابط اسرائیل و اردن را به خطر می‌اندازد، نتانیاهو با بستن حریم هوایی اسرائیل با اردن بدون اطلاع مسئولان سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل و مشورت با آنان، تصمیمی شخصی و دراماتیک گرفت.

نتانیاهو روابط اسرائیل و اردن را به خطر می‌اندازد
کد خبر: 472491
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کانال هفت تلویزیون اسرائیل شامگاه سه شنبه اعلام کرد بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را آشغال توصیف و تاکید کرد نتانیاهو غیر مسئولانه عمل می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گانتس روز سه شنبه در گفتگوی رادیویی درباره اقدام اردن به جلوگیری از سفر پنجشنبه گذشته نتانیاهو به امارات و دستورات وی (نتانیاهو) به وزارت حمل و نقل اسرائیل برای بستن حریم هوایی بین اسرائیل و اردن بدون اطلاع مسئولان سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و مشورت با آنان، گفت: عملکرد و رفتار نخست وزیر اسرائیل غیر مسئولانه است.

گانتس افزود: نتانیاهو روابط اسرائیل و اردن را به خطر می‌اندازد، نتانیاهو با بستن حریم هوایی اسرائیل با اردن بدون اطلاع مسئولان سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل و مشورت با آنان، تصمیمی شخصی و دراماتیک گرفت.

در همین حال، بنی گانتس از یائیر لاپید، رئیس حزب مخالف «یش عتید» (آینده‌ای در راه است) به شدت انتقاد کرد و مدعی شد لاپید می‌خواهد وی را ترور کند یا از بین ببرد.

گفتنی است انتخابات جدید کنست (پارلمان) اسرائیل 23 مارس (سوم فروردین 1400) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها