کد خبر: 192528
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

شعار علیه صالحی در روز قدس کار عده قلیلی بود/ اشکال کار ما این است که مسائل را برای مردم توضیح نمی‌دهیم/ همه باید در محور قانون حرکت کنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شعار بر علیه آقای صالحی کار یک عده قلیلی بوده که اهمیتی ندارد. من رفتار آن عده قلیل را قانونی نمی‌دانم، آن‌ها نه مجوز گرفتند و نه کارشان توجیه داشت.

شعار علیه صالحی در روز قدس کار عده قلیلی بود/ اشکال کار ما این است که مسائل را برای مردم توضیح نمی‌دهیم/ همه باید در محور قانون حرکت کنیم
کد خبر: 192528
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و مشاور فرهنگی وزیر کشور در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین» با اشاره به حواشی راهپیمایی روز قدس و شعار بر علیه صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، گفت: راهپیمایی عظیمی در شهرهای بزرگ رخ داده اینکه 4 نفر یا 40 نفر نسبت به موضوعی معترض باشند اهمیتی ندارد.

وی تاکید کرد: برخی با اصل برجام موافق و برخی مخالف هستند و آنهایی که موافقند بر اساس موافقت شورای عالی امنیت ملی و مصوبه مجلس و نظر رهبری با شرایطی پذیرفته‌اند. اما امریکا عهد شکنی و بد عهدی کرده است و از برجام خارج شده و برخی نسبت به این موضوع معترض هستند. خروج امریکا از برجام بی‌حیثیتی بود در حالیکه خود او داوطلب برجام بود این اقدام را انجام داد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: شعار بر علیه آقای صالحی کار یک عده قلیلی بوده که اهمیتی ندارد.

اکرمی خطاب به جریانات سیاسی گفت: جریانات سیاسی برای وحدت و اتحاد کشور همه باید متحد شوند و برای سازندگی و حل مشکلات همه باید اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: ما در کشور آزادی بیان و آزادی قلم داریم اما باید همه در محور قانون حرکت کنیم. رفتار عده قلیلی در روز قدس را قانونی نمی دانم. آنها نه مجوز گرفتند و نه کارشان توجیه داشت. اشکال کار ما این است که مسایل را برای مردم توضیح نمی‌دهیم . در مورد برجام انتخاب بین بد و بدتر کردیم ناگزیر بودیم که برجام را قبول کنیم و حالا که انجام گرفته و دنیا هم پذیرفته باید نسبت به آن وفادار باشیم و هر کسی آن را نقض کند بداند که قانون را زیر پا گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها