کد خبر: 237675
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۰۸:۴۹:۰۰
| |

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری

از دیدار با رییس‌جمهور اطلاعی نداریم/ باید دیدار مشابه اصلاح‌طلبان، با اصولگرایان هم برگزار شود

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان دو جناح کلاسیک در صحنه سیاسی ایران هستند؛ باید مشابه آن دیدار با اصولگرایان هم انجام شود.

از دیدار با رییس‌جمهور اطلاعی نداریم/ باید دیدار مشابه اصلاح‌طلبان، با اصولگرایان هم برگزار شود
کد خبر: 237675
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۰۸:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به انتشار خبری مبنی بر دیدار قریب‌الوقوع رییس‌جمهور با اصولگرایان بیان کرد: نه بنده و نه آقای باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که 18 حزب و تشکل اصولگرا را در بر می‌گیرد از این دیدار اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت دعوت،‌ آیا میهمان رییس‌جمهور خواهید بود یا خیر گفت: طبیعتا اگر دعوتی صورت بگیرد در این دیدار مشترک با سایر اصولگرایان شرکت خواهیم کرد.

سجادی در خصوص مباحثی که حزب متبوعش در این جلسه مطرح خواهد کرد، گفت: تا زمانی که اصل خبر تایید نشود نمی‌توانیم هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ کنیم.

وی افزود: نفس دیدار احزاب با رییس‌جمهور خوب است علی‌الخصوص آنکه آقای روحانی با احزاب اصلاح‌طلب دیدار کردند و با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان دو جناح کلاسیک در صحنه سیاسی ایران هستند؛ باید مشابه آن دیدار با اصولگرایان هم انجام شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها