کد خبر: 240786
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۰۹:۰۲:۰۰
| |

سیدحسین نقوی حسینی

روزانه در کمیسیون امنیت ملی پیگیر وضعیت مرزبانان ربوده شده هستیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مسئولان در حوزه دیپلماسی و امنیتی در حال تلاش هستند تا مکان مرزبانان ربوده شده پیدا شود و برای آزادی آنان اقدامات لازم صورت بگیرد.

روزانه در کمیسیون امنیت ملی پیگیر وضعیت مرزبانان ربوده شده هستیم
کد خبر: 240786
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی ، درباره مرزبانان ربوده شده از نقطه صفر مرزی میرجاوه گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روزانه این موضوع را پیگری می‌کند و گزارش‌ها را می‌خواهد و با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی تماس دارد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور و وزارت امور خارجه هم پیگیر هستند، عنوان کرد: در حوزه دیپلماسی و امنیتی در حال تلاش هستیم تا مکان آن‌ها پیدا شود و برای آزادی آنان اقدامات لازم صورت بگیرد و من مطمئن هستم که این تلاش‌ها حتما به نتیجه می‌رسد و آزاد خواهند شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند رفتارهای تنبیهی علیه تروریست‌های غرب کشور با قاطعیت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: این ادعای درستی نیست و جمهوری اسلامی ایران اتفاقا روی مرزبانی شرق کشور سرمایه‌گذاری خیلی خوبی کرده و حفظ و حراست آنجا را واقعا تقویت کرده است.

وی ادامه داد: ما در شرق کشور با یک دولت مسلط بر سرزمین‌های خودش روبرو نیستیم، این هسته‌های گروهکی تروریستی در خاک افغانستان و پاکستان برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند و آشیانه دارند و رفت و آمد دارند و گاهی شبیخون می‌زنند و به این سرزمین‌ها فرار می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران در خاک آن کشورها چکار باید بکند؟ مسئولیت امنیت آن طرف مرز به عهده دو کشور افغانستان و پاکستان است و جمهوری اسلامی ایران در این موضوع همه تلاش خود را دارد انجام می‌دهد.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها