کد خبر: 242683
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۵:۰۰
| |

حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

خواسته‌های آمریکا برای تحریم ایران تحقق نیافته است

حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس درباره بازگشت تحریم‌ها گفت: تحریم های آمریکا تجمیع تحریم های قبلی است و تقریبا طی ماه های گذشته اگر قرار بود اثری بگذارد، گذاشته است.

خواسته‌های آمریکا برای تحریم ایران تحقق نیافته است
کد خبر: 242683
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مهمترین راه عبور از تحریم ها را انسجام داخلی دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها برای موضوع تحریم‌ها تلاش زیادی کردند اما با همراهی نکردن جامعه جهانی، انتظاری که از اثرگذاری تحریم‌ها داشتند، برآورده نشد. از طرفی آمریکا تحت فشار کشورهایی چون، هند، کره و چند کشور دیگر مجبور شد معافیت هایی را برای آن کشورها در نظر بگیرد.


این نماینده مجلس عنوان کرد: تحریم های آمریکا تجمیع تحریم های قبلی است و تقریبا طی ماه های گذشته اگر قرار بود اثری بگذارد، گذاشته است.


وی خاطرنشان کرد: ایران باید شرایطی را برای تقویت بنیه های اقتصادی و زیرساخت های صنعتی خود ایجاد کند و به نتایج ملموسی برسد.


زرآبادی تصریح کرد: همه نهادها و سازمان های داخلی به طور کلی باید در اتخاذ تصمیمات کلان، یکصدا و یک رای شوند و در ادامه درخصوص کیفیت و کمیت روابط خارجی نیز تصمیم گیری کنند.


این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: من بیشتر از اینکه مشکلات اقتصادی را ناشی از تحریم ها بدانم ریشه آن را در عدم انسجام داخلی می بینم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: ما زمانی می توانیم از ظرفیت های بین المللی و دیپلماسی عمومی استفاده کنیم که یکصدا باشیم و نظری واحد در خصوص کیفیت و کمیت روابط بین المللی داشته باشیم.


زرآبادی افزود: درخصوص معافیت هایی که آمریکا در مورد 8 کشور در نظر گرفته باید گفت که فرصت خوبی است و باید از آن استفاده کرد، ولی مجدد تاکید می کنم باید راه های برون رفت از تحریم ها و مشکلات اقتصادی را در داخل و انسجام همه نیروها ببینیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها