کد خبر: 282275
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۷:۳۲
| |

قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر بیان کرد:

تغییر و اصلاح بودجه عمرانی کشور با توجه به سیل اخیر

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سیل اخیر، به طور قطع در بودجه 98 اصلاحاتی صورت می‌گیرد و برخی ارقام بودجه به منظور سامان‌بخشی به وضعیت، جابه جا می شود.

تغییر و اصلاح بودجه عمرانی کشور با توجه به سیل اخیر
کد خبر: 282275
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۷:۳۲

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال سختی در پیش است، اظهار کرد: سیل مشکلات جدی را در نقاط مختلف کشور از جمله آق قلا و گمیشان در استان گلستان به وجود آورد و این دو شهرستان از چند روز قبل از پایان سال تا همین امروز درگیر مشکلات سیل هستند و روزهای سختی را پشت سر می گذارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت زلزله سال 83 و همین طور سیل‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: به همین دلیل مصائب و مشکلاتی که مناطق سیل زده دارند را به خوبی درک می کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از فردا اشاره کرد و گفت: با توجه به سیل اخیر، به طور قطع در بودجه 98 اصلاحاتی صورت می‌گیرد و برخی ارقام بودجه به منظور سامان‌بخشی به وضعیت، جابه جا می شود.

وی با بیان اینکه بودجه امسال 448 هزار میلیارد تومان، پیش بینی شده است، افزود: از این میزان 62 هزار میلیارد تومان عمرانی پیش بینی شد که با توجه به سیل اخیر تغییر می یابد.

احمدی با بیان اینکه منابع تامین بودجه از نفت و مالیات است، اظهار کرد: حدود 150 هزار میلیارد تومان از محل مالیات و 150 هزار میلیارد تومان از محل نفت تامین می شود و 50 هزار میلیارد تومان نیز از محل اوراق مشارکت و برخی اموالی که فروش خواهد رفت تامین می شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ها در آگاهی‌رسانی، اعتمادسازی و ایجاد امید و آرامش در بین مردم نقش مهمی دارند، تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی تواند همه خسارت‌ها را جبران کند و نیازمند همراهی و همکاری همه نهادها و مردم است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 98 تصریح کرد: آنچه که برای کاندیداهای مجلس مهم است اینکه اخلاق مداری و رقابت در کنار رفاقت باید رعایت شود در غیر اینصورت به جامعه آسیب وارد می کند.

احمدی با بیان اینکه فسادهای مالی و مدیریتی و ناکارآمدی مدیران موجب سلب اعتماد مردم شده است، تاکید کرد: برای بازگرداندن اعتماد مردم به نظام راهی جز همدلی وجود ندارد.

وی بر لزوم واقع نگری از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: اینکه مشکلاتی وجود دارد قابل انکار نیست اما نحوه گفتار که منجر به اثر شود مهم است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه طرح انتقال آب دریای خزر محقق نخواهد شد، گفت: این پروژه به خاطر هزینه سنگین و مشکلات زیست محیطی که دارد شدنی نیست.

احمدی ادامه داد: امسال در حوزه سه شهرستان فعالیت‌هایی چون انتقال آب به سه شهر و 129 روستا، دانشکده میراث فرهنگی، آموزشکده فنی و حرفه ای، طرح هادی و آبرسانی به روستاها را در نظر دارم که همه اینها مشروط به جلسه فردا خواهد بود که اصلاحاتی صورت می گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها فرودگاه نوشهر در حال ترمیم است، خاطرنشان کرد: از سفر مقام معظم رهبری نیز دو استادیوم نوشهر و چالوس با قوت در حال اجرا است و استادیوم نوشهر در روزهای پایانی خود قرار دارد، همچنین بیمارستان نوشهر نیز برای تکمیل اورژانس مجهز خود نیازمند اعتبارات بیشتر از وزارت بهداشت است.

احمدی از سفر وزیر بهداشت و نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت به این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: در این سفر موضوعات منطقه مورد رصد قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها