کد خبر: 489253
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۰:۴۰
| |

جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور:

تعداد شعب اخذ رای انتخابات افزایش یافت

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: افزایش شعب رای گیری یکی از اقداماتی بود که در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد که مردم می توانند با خیال راحت در شعب حضور پیدا کنند.

تعداد شعب اخذ رای انتخابات افزایش یافت
کد خبر: 489253
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۰:۴۰

اعتمادآنلاین| معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تلاش کردیم زمان بیشتری برای رای گیری قرار دهیم تا مردم با خیال راحت به رای دادن برسند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور امروز دوشنبه در حاشیه جلسه با سران احزاب و شخصیت های سیاسی در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ای با فعالین سیاسی برای هم اندیشی داشتیم که نقطه نظرات خوبی از همه طیف های سیاسی بیان شد؛ محور اصلی بحث ها تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بود؛ موضوعات و ایده هایی مطرح شد که وزارت کشور از این طرح ها استفاده خواهد کرد.

عرف ادامه داد: افزایش شعب رای گیری یکی از اقداماتی بود که در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد که مردم می توانند با خیال راحت در شعب حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی وزارت کشور عنوان کرد: تلاش کردیم زمان بیشتری برای رای گیری قرار دهیم تا مردم با خیال راحت به رای دادن برسند. باید ببینیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تا روز انتخابات چه تصمیمات دیگری مرتبط با این مهم اتخاذ خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها