کد خبر: 527748
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۵:۲۸:۰۱
| |

نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

احزاب مخالفان خود را از صحنه حذف نکنند/ نیروی انسانی سرمایه است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه کشور محسوب می شود، گفت: احزاب پس از به قدرت رسیدن نباید مخالفان را طرد کنند زیرا وحدت عامل حل مشکلات است.

احزاب مخالفان خود را از صحنه حذف نکنند/ نیروی انسانی سرمایه است
کد خبر: 527748
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۵:۲۸:۰۱

رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر دو شنبه در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی شهرستان فاروج که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: برخی از افراد و گروه‌ها وقتی در قالب منصب و شغلی به قدرت می‌رسند سعی در حذف دیگران داشته و مخالفان را طرد و از خود دور می‌کنند، غافل از اینکه با وحدت و استفاده بهینه از نیروی انسانی می‌توان مشکلات کنونی جامعه را برطرف کرد.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: نباید دنبال انتقام بود؛ بلکه باید تلاش کرد با اصلاح افراد، جامعه را درست کرد؛ همان‌گونه که ائمه ما نیز همواره به دنبال اصلاح برادران دینی خود بودند؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مسئولان به این مهم اهتمام داشته باشند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه مناسب حکومتی همواره در حال چرخش است و باید از فرصت به‌دست‌آمده در جهت خدمت به مردم استفاده شود، خاطرنشان کرد: اگر اعتماد نیروی انسانی را جلب کنیم به ثروت بهینه‌ای دست می‌یابیم.

وی افزود: باید فرصت ذی‌قیمت حیات در دوران انقلاب و نظام اسلامی را قدر دانسته و در راستای حصول اهداف متعالی نظام، از سرمایه انسانی نهایت استفاده را کرد.

نوری با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های انسانی را حفظ کرد، گفت: افرادی که در گروه‌ها و شوراهای مختلف حزبی فعالیت کرده یا در زمان انتخابات ریاست جمهوری برای نامزد دیگری به‌جز رئیس‌جمهور فعلی فعال بوده‌اند، باید قدر دانسته شوند و در این زمینه نباید نگاه حذفی داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: باید نگاه منفی نسبت به دیگران را از خود دور کنیم؛ زیرا اگر به این نقطه دست یابیم وحدت را نیز بهتر نهادینه می‌کنیم.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری، امامین انقلاب تمامی جریان‌های سیاسی را علی‌رغم اختلاف سلایق و عقاید، با یکدیگر همدل و همراه کرده و درواقع با ابزار وحدت و همدلی است که تاکنون دشمنان را شکست داده و در آینده نیز بر آن‌ها فائق خواهیم آمد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی وحدت را عامل اصلی ناکامی دشمنان در برابر مسلمانان دانست و گفت: برای رسیدن به وحدت باید از نفسانیات و مَن درونی خویش بگذریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این راستا ادعای انقلابی گری و ولایت مداری هم باید در عمل به اثبات رسیده و نشان داده شود، گفت: برای اثبات ادعای انقلابی بودن و ولایتمداری باید در خط مقدم مبارزه با تمامی مشکلات جامعه و جهاد اکبر قرار داشت و از نزدیک با مشکلات جامعه مقابله کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها