کد خبر: 272376
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از نخستین نمایش فیلم «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی

در نخستین اکران فیلم «روسی» چه گذشت؟

فیلم «روسی» ساخته امیرحسین ثقفی برای نخستین‌بار در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده شد. حواشی زیادی پیرامون این فیلم در چند وقت اخیر رخ داده بود. «روسی» از سوی هیات انتخاب سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر رد شد و نتوانست مجوز حضور در این جشنواره را به دست بیاورد.

حجم ویدیو: 11.50M | مدت زمان ویدیو: 00:04:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 272376
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «روسی» ساخته امیر حسین ثقفی برای نخستین بار در سینما تک خانه هنرمندان ایران نمایش داده شد. حواشی زیادی پیرامون این فیلم در چند وقت اخیر رخ داده بود. «روسی» از سوی هیات انتخاب سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر رد شد و نتوانست مجوز حضور در این جشنواره را به دست بیاورد.

در این فیلم طنازطیاطبایی، میلادکی‌مرام، صابر ابر و امیر آقایی نقش‌آفرینی می‌کنند. عوامل این فیلم و اهالی رسانه اعم از روزنامه نگاران و منتقدان سینما در کنار هم به تماشای فیلم نشستند.

کیوان کثیریان منتقد سینما در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین درباره این فیلم گفت: «آخرین فیلم امیر حسین ثقفی در دنیایی که مختص به خود او است می‌گذرد. ثقفی در «روسی» از عدالت، خشم و عشق صحبت می‌کند. معتقدم «روسی» در کارنامه امیرحسین ثقفی یک نکته مثبت است. امیدوارم هر طوری که لیاقت فیلم است اکران شود.»

علی علایی، منقتد سینماهم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره فیلم «روسی» گفت: «چهارمین فیلم «امیر حسین ثقفی» قطعا کامل‌ترین و سرراست‌ترین فیلم این کارگردان است. فیلمنامه دقیقی دارد. بازی بازیگران خیلی خوب است. همه بازیگران خوب عمل کرد‌ه‌اند. اما بازی میلاد کی‌مرام و طناز طباطبایی قابل تامل است. عدم حضور این فیلم در جشنواره فجر برای من سوال بود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها