کد خبر: 341169
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج برگزار می‌شود

جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج برگزار می‌شود؛ این پیشنهاد را انجمن موسیقی ایران شعبە کردستان در دیدار با استاندار کردستان ارائە داد.

جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 341169
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در این دیدار بە غنای موسیقایی و پتانسیل‌های موجود در این حوزە اشارە و اظهار کرد: بی‌گمان برگزاری جشنوارە‌های موسیقی و دیگر مناسبت و برنامە‌های فرهنگی می‌تواند در معرفی استان و رونق اقتصاد هنر نقش ایفا کند.

با بیان اینکە هم اینک سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی مطرح و زمینە‌های لازم برای تثبیت این مسئلە وجود دارد، تصریح کرد: ادارە کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن موسیقی زمینە برگزاری جشنوارە موسیقی هند و اروپایی و زمان اجرای مناسب آن را فراهم کنند.

مرادنیا توصیە کرد: سعی شود جشنوارە موسیقی هند و اروپایی کە کشورهایی زیادی نظیر ایران، هند، پاکستان، افغانستان، یونان و مناطق دیگر را شامل می‌شود بە نحو شایستە و با غنای هرچە بیشتر اجرایی و عملیاتی شود.

استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: کردستان و شهر سنندج دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان در بخش موسیقی است و حتما این جشنوارە بە تثبیت سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی کمک خواهد کرد.

بە گفتە اعضای انجمن موسیقی ایران شعبە کردستان تلاش خواهد شد جشنوارە موسیقی هند و اروپایی تا پایان سال برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها