کد خبر: 650127
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۱۵:۵۷:۳۹
| |

لیست بهترین هتل ‌های بدروم

اگر اهل سفر و گردش باشید، احتمالا نام بدروم را شنیده‌اید! یک شهر زیبای ساحلی با آب و هوای مدیترانه‌ای که سالانه حدود یک میلیون نفر توریست از سراسر دنیا جذب می‌کند. شما می‌توانید با تور بدروم به یک سفر هیجان انگیز و پر خاطره بروید و از مناظر طبیعی و امکانات تفریحی این شهر بهره‌مند شوید.

لیست بهترین هتل ‌های بدروم
کد خبر: 650127
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۱۵:۵۷:۳۹

با اقامت در این شهر بندری می‌توانید تلفیقی زیبا از سنت و مدرنیته را تجربه کنید. شبه جزیره بدروم بافتی قدیمی و باستانی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را در دل بافت شهری لوکس خود جای داده است. برای اقامت در این شهر کوچک هم می‌توانید یکی از هتل‌های لوکس آن را انتخاب کنید، هم کلبه‌ای ساحلی در دل طبیعت را برگزینید. هرچند آب و هوای مدیترانه‌ای بدروم در اواخر بهار و اوایل تابستان بسیار مناسب سفر است، اما زمستان‌های سرد و معتدل آن هم هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است.

 به ‌هر حال مراکز خرید عالی و رستوران‌های لوکس و مدرن با ارائه غذاهای ترکی و دریایی متنوع تمام سال در بدروم میزبان شما هستند. پس اگر این شهر توریستی را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده‌اید، با ما همراه باشید تا در قدم بعدی یعنی انتخاب اقامت‌گاه رویایی‌تان شما را یاری دهیم.

معرفی بهترین هتل‌ها در تور بدروم

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین هتل‌های بدروم می‌پردازیم که همگی از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها و امکانات مختلف آنها یک هتل مناسب برای یک اقامت خاطره‌انگیز انتخاب کنید. از جمله:

  • هتل 5 ستاره ریکسوس
  • هتل 5 ستاره وگ
  • هتل 5 ستاره دیاموند
  • هتل 5 ستاره مارمارا
  • هتل 5 ستاره رویال آسارلیک

هتل 5 ستاره ریکسوس

هتلی با دیوارهای شیشه‌ای با منظره‌ای از نخل‌های زیبا برای مسافرانی که علاقه‌مند به طبیعت زیبای بدروم هستند. این هتل در منطقه توربا قرار دارد و بخش زیادی از سواحل شنی این منطقه ساحلی در محدوده هتل است. امکاناتی نظیر استخر با امکانات متنوع ، انواع کافی شاپ و رستوران‌های محلی از امتیازهای ویژه این هتل است. این هتل دارای یک مجموعه کامل ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله بدمینتون و یوگا و بسکتبال و... است که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

هتل 5 ستاره وگ

از دیگر هتل‌های محبوب ساحلی در تور بودروم هتل وگ است. در سفر با تور استانبول 7 شب و 8 روز ترکیبی با بدروم این هتل زیبا و دارای امکانات بی‌نظیر انتخاب مناسبی برای اقامت شما است.

هتل وگ در محوطه‌ای با کاج‌های بلند قرار گرفته و اتاق‌هایی با امکانات ویژه و بالکن‌هایی رو به دریا دارد، همچنین دارای ساحل اختصاصی و استخرهای آب سرد و گرم و خدمات ماساژ است.

رستوران‌های متنوع هتل و امکانات اختصاصی اتاق‌ها نظیر صندوق امانات و تهویه هوا و اینترنت رایگان هم موارد قابل توجه در این مجموعه هستند. در هتل وگ تفریحات و انواع نمایش و سیرک و... برگزار می‌شود و زمین تنیس و امکانات ورزشی هم برای مسافران موجود است.

هتل 5 ستاره دیاموند

 این هتل یک اقامتگاه بی‌نظیر با امکانات تفریحی ویژه است که چشم اندازی زیبا دارد. هتلی 7 طبقه با امکانات عمومی نظیر جکوزی و استخر و بالکن‌های اختصاصی برای اتاق‌ها است که به انواع امکانات نظیر تهویه و صندوق امانات نیز  مجهز شده است. انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران‌های متنوع این هتل سرو می‌شوند.

برای سفر با تور استانبول 7 شب و 8 روز انتخاب این هتل و استفاده از ساحل اختصاصی میتواند خاطراتی را برای شما رقم بزند. همچنین خدمات حمام ترکی و سونا و جکوزی و... در این هتل به مسافران ارائه می‌شود.

هتل 5 ستاره مارمارا

این هتل بر فراز تپه‌ای زیبا قرار گرفته و منظره‌ای چشم‌نواز از سواحل بدروم مقابل چشم شما قرار می‌دهد، معماری هتل تاریخی و سنتی و برگرفته از معماری قرون وسطی است.

بالکن‌های اختصاصی روبه دریای اتاق‌ها و طراحی داخلی با دیوارهای شیشه‌ای برای سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان از دیگر مزایای این هتل است. انواع رستوران‌ها و استخر و باشگاه ورزشی و... هم برای مسافران موجود است.

هتل 5 ستاره رویال آسارلیک

این هتل هم در امتداد ساحل بدروم و یکی از مشهورترین هتل‌های این شهر است؛ از این‌رو هنگام سفر با تور بدروم حتما این هتل را به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی خود مدنظر قرار دهید.

 اتاق‌های این هتل نیز همگی بالکن اختصاصی دارند و مجهز به نمایش‌گر ال ای دی و اینترنت رایگان و صندوق امانات ویژه هستند. رستوران‌های دریایی هتل در کنار ساحل انواع متنوعی از غذاهای دریایی و.. را به شما ارائه می‌دهند.

انواع مختلفی از تفریحات برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. استخر و باشگاه اختصاصی برای کودکان و ورزش‌هایی مثل تنیس و مینی گلف و... موجود است. بزرگسالان هم می‌توانند از تفریحات ساحلی و سونا و جکوزی و خدمات ماساژ و بدن‌سازی و... استفاده کنند.

جمع بندی

از موارد مهم در تجربه یک سفر لذت‌بخش انتخاب یک اقامت‌گاه مناسب است. در این نوشته چند مورد از هتل‌های برتر شهر بدروم را بر شمردیم و به اختصار اشاره‌ای به امکانات آنها کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب شما را در انتخاب هتل دلخواه‌تان در سفر با تور استانبول 7 شب و 8 روز ترکیبی با بدروم یاری دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها