کد خبر: 165090
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ۱۵:۱۵:۰۰
| |

حاشیه دیدار گسترش فولاد - استقلال

تشویق رحمتی در بنیان دیزل تبریز+ تصاویر

پیش از آغاز بازی گسترش فولاد - استقلال هواداران تیم میهمان بیشتر از هواداران میزبان است.

تشویق رحمتی در بنیان دیزل تبریز+ تصاویر
کد خبر: 165090
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ۱۵:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌های گسترش فولاد و استقلال امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

**حدود 70 نفر که هوادار تیم استقلال هستند با حضور در ضلع جنوبی ورزشگاه اقدام به تشویق تیم‌شان کردند. آنها آذری زبان هستند و به زبان آذری هم استقلال را تشویق می‌کنند.

**در قسمت روبروی جایگاه حدود 30 هوادار نشسته‌اند که به نظر می‌رسد هوادار گسترش فولاد هستند، اما در واقع تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند.

**زمان ورود به بازیکنان تیم استقلال به ورزشگاه هواداران این تیم که اتوبوس تیمشان را می‌دیدند به شدت به وجد آمدند و به شکلی خطرناک با بالا رفتن از سکوها اقدام به تشویق بازیکنان تیم استقلال کردند.

**فرناندو ده‌خسوس، مسیح زاهدی، ادسون هنریکه، احمد موسوی، عزیز معبودی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان و رضا خالقی‌فر یادزه بازیکن گسترش فولاد برای این دیدار هستند.

** تجمع زیادی در قسمت ورودی بازیکنان به ورزشگاه وجود داشت که عکس‌های یادگاری با بازیکنان این تیم و وینفرد شفر می‌گرفتند.

**بازیکنان تیم استقلال هنگام رفتن به رختکن با سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ روبرو شدند، در این هنگام سید مهدی رحمتی، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و فرشید باقری ضمن خوش و بش با فتاحی به او بابت انتخاب ورزشگاه خرمشهر به عنوان محل برگزاری بازی فینال جام حذفی اعتراض کردند. فتاحی همچنین از احتمال بالای برگزاری بازی فینال جام حذفی در خرمشهر گفت و به رحمتی اعلام کرد که این موضوع تقریبا قطعی شده است.

**هواداران تیم استقلال بعد از ورود بازیکنان به زمین برای بررسی وضعیت چمن سیدمهدی رحمتی را به شدت مورد تشویق قرار دادند و بعد از رفتن رحمتی به سمت آنها نیز، دو طرف به زبان آذری با یکدیگر صحبت کردند.

** مهدی رحمتی پیراهن کوچک یک هوادار را که نام آندرانیک تیموریان روی آن درج شده بود را، برایش امضا کرد.

استقلال

استقلال

استقلال

استقلال

استقلال

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها