کد خبر: 236037
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

واکنش دبیرکل کمیته المپیک به بازداشت 2 مدیر ارشد ورزشی

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پرونده انفجار موتورخانه آکادمی ملی المپیک سیر طبیعی خود را دنبال می‌کند و من هم به عنوان مسئول اجرایی باید برای ارائه توضیحات به دادسرا می‌رفتم که این اتفاق افتاد و الان هم از دادسرا خارج شده‌ایم.

واکنش دبیرکل کمیته المپیک به بازداشت 2 مدیر ارشد ورزشی
کد خبر: 236037
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک یکی از مدیرانی بود که امروز برای توضیح درباره پرونده انفجار در موتورخانه آکادمی ملی المپیک که منجر به فوت سه نفر شده بود، به دادسرا ونک رفته بود.

شاهرخ شهنازی در گفت و گو با ایسنا، درباره دلیل حضورش در دادسرا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پرونده انفجار موتورخانه آکادمی ملی المپیک سیر طبیعی خود را دنبال می‌کند و من باید به عنوان مسئول اجرایی باید به دادسرا می‌رفتم و توضیحاتی را ارائه می‌کردم که این کار را انجام دادم.

پرونده هم در مسیر قانونی است و به آن رسیدگی خواهد شد. الان هم در دفتر کارم هستم، حالا در این میان شایعه‌ می‌شود که بازداشت شده‌ایم، من چه کار باید کنم؟

او ادامه داد: سه نفر بی‌گناه در این حادثه جان باختند، طبق قانون باید دیه بگیرند و ما هم موافق هستیم. از این رو به ما گفته شد که کمیته ملی المپیک معادل دیه پول بگذارد و ما هم آن را به صندوق دادگستری واریز کردیم تا زمانی که پرونده رسیدگی شد از محل آن دیه پرداخت شود و همه چیز سیر طبیعی خود را طی می‌کند.

شهنازی در مورد انتخاب پسر عارف به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک نیز توضیح درباره آن را به آینده موکول کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته ملی المپیک نیر رسما با انتشار اطلاعیه‌ای در این باره نوشت: "در پی انتشار خبری با عنوان "دو مدیر ارشد ورزشی بازداشت شدند" کمیته ملی المپیک این خبر را تکذیب و اعلام می دارد هیچ‌کدام از مدیران ارشد کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک بازداشت نیستند و در محل کار خود حاضر هستند".

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها