کد خبر: 602545
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۹:۴۵
| |

10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد به همراه باید ها نباید ها

معرفی ده وبسایت برتر در زمینه ی خرید میز بیلیارد و باید ها و نباید هایی که لازم است بدانید.

10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد به همراه باید ها نباید ها
کد خبر: 602545
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۹:۴۵

همیشه برای خرید از فروشگاه های اینترنتی دغدغه ی اصلی خریداران معتبر بودن و داشتن مجوز های لازم برای یک خرید اینترنتی امن و با کیفیت است. در این مقاله ما سعی کرده ایم که 10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد را معرفی کنیم تا شما برای خرید دیگر سردرگمی انتخاب فروشگاه آنلاین معتبر برای این کار را نداشته باشید.

اما قبل از معرفی این وبسایت ها نکاتی را در زیر برایتان آورده ایم که به انتخاب بهتر فروشگاه اینترنتی برای خریدتان کمک می کند.

نکات مهم برای انتخاب فروشگاه خرید میز بیلیارد

  1. مطمئن شوید که فروشگاه اینترنتی مورد نظر شما دارای مجوز های لازم برای فعالیت در بستر اینترنت از مراجع معتبر است و در صورت امکان دنبال نظرات و تجربیات دیگر کاربران قبلی از این فروشگاه باشید
  2. از جنس و کیفیت محصولات موجود در فروشگاه اطلاعات کافی و مطمئن را بدست آورید. حتی المقدور با پشتیبانی وبسایت در مورد جنس و کیفیت محصولات ارتباط برقرارکنید
  3. در مورد خدمات پس از فروش و پشتیبانی بعد از فروش آن فروشگاه اینترنتی اطلاعات کسب کنید
  4. قبل از خرید، مطمئن شوید که آن فروشگاه اینترنتی قیمت منصفانه ای را بر روی محصولاتش زده است. برای اینکار می توانید قیمت های چند فروشگاه اینترنتی را با هم مقایسه کنید
  5. مطمئن شوید که آن فروشگاه اینترنتی از درگاه پرداخت های امن استفاده می کند تا اطلاعات کارت بانکی شما به سرقت نرود

بعد از در نظر گرفتن این 5 مورد، حالا وقت آن است که 10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد را به شما معرفی کنیم.

10 فروشگاه برتر در زمینه ی خرید میز بیلیارد

لوزی شاپ

فروشگاه لوزی شاپ همواره در تلاش بوده تا با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات بتواند در انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین لوازم ورزشی به خریداران کمک کند. امروزه لوزی شاپ در تمامی رشته های ورزشی فعال است.

آتی اسپرت

فروشگاه آنلاین آتی اسپرت با کادری مجرب به صورت پیوسته می کوشد تا با ارائه انواع لوازم ورزشی به خریداران در امر خرید یاری رساند.

ایران بی سی اس

فروشگاه تخصصی ایران بی سی اس با نهایت توان و توجه مورد نیاز در تلاش است تا کالای اصل را به مشتریان خود با ضمانت ارائه دهد. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه ی خرید میز بیلیارد و اسنوکر فعالیت میکند و می توانیم به عنوان یک مرجع فروش محصولات بیلیارد و اسنوکر آن را به شما معرفی کنیم. کارشناسان فنی ایران بی سی اس بصورت ۲۴ ساعته و کاملا رایگان خریداران را در امر خرید یاری کرده و در کمترین زمان سفارشات را در منزل با تضمین بهترین قیمت تحویل می دهند.

وگول

تیم فروشگاه وگول با تیمی جوان چندین سال است اقدام به ساخت میزهای ایرانی کرده و قصد رقابت با میزهای خارجی را دارد. طراحی محصولات وگول اکثرا با الگوبرداری از نمونه های خارجی است.

ورزکالا

فروشگاه ورزشی ورزکالا به عنوان واردکننده تجهیزات اسکیت به ایران و ارائه بدون واسطه به مشتریان شناخته شده و امروزه به عنوان فروشنده تعداد بالایی از رشته های ورزشی مشغول به فعالیت است.

بیلیارد ۹

تولید کننده میزهای بیلیارد، اسنوکر، پینگ پنگ و فوتبال دستی در ایران، شما می توانید با استفاده از دانش افراد تیم بیلیارد ۹ انتخابی مناسب داشته باشید.

بیلیارد مارکت

فروشگاه بیلیارد مارکت  نیز  یکی از 10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد است که پس از سالها تولید میز بیلیارد ایرانی امروزه با کادری مجرب توانسته توجه بسیاری از باشگاه ها، کلاب ها و ... را جلب کند.

وان اسپرت

باتوجه به نیاز جامعه ورزشی، فروشگاه وان اسپرت کوشیده تا محصولات را با قیمت مناسب و به صورت آنلاین به دست علاقمندان رشته های ورزشی برساند.

ایرانی ورزش

تیم تولیدی سینا راد اسپرت به طور پیوسته تولید و عرضه انواع میز بیلیارد  پینگ پنگ- فوتبال دستی- ایرهاکی را انجام داده و درحال حاضر با اضافه کردن دیگر رشته ها به فروشگاه خود، طیف بالایی از بازی ها را در خود جای داده است.

پیشکوه

تولیدی پوشاک لوازم ورزشی پیشکوه از تیم های شناخته شده ایرانی در این صنعت است. خریداران میتوانند باتوجه به نیاز خود به مقایسه محصولات خارجی و ایرانی پرداخته و نهایتا انتخابی ایده آل داشته باشند.

 حال که اسم  10 وبسایت برتر خرید میز بیلیارد  را دانستید بد نیست که به این نکات پایانی نیز توجه کنید تا در انتخاب یک میز مناسب به شما کمک کند.

میز بیلیارد مناسب باید این مشخصات را داشته باشد

Picture2

جنس

میز بیلیارد با جنس بالایی که معمولاً از چوب سختی مثل درخت بلوط، درخت درازی و ... ساخته می‌شود، دارای عمر طولانی و استحکام بالایی است.

اندازه

اندازه میز بیلیارد به میزان فضایی که در دسترس دارید بستگی دارد، اما به طور کلی، میز بیلیارد استاندارد ۲/۱۲ متر طول و ۱/۴ متر عرض دارد.

قیمت

قیمت میز بیلیارد معمولاً به جنس، اندازه و کیفیت آن بستگی دارد. قبل از خرید، باید به جستجوی قیمت در فروشگاه‌های مختلف بپردازید و با توجه به بودجه خود، میز مناسب را انتخاب کنید.

طراحی

میز بیلیارد با طراحی مناسب می‌تواند جذابیت ظاهری و بازی‌پذیری بیشتری داشته باشد. برای مثال، برخی از میز‌های بیلیارد دارای طرح‌های خاصی مانند طرح کلاسیک، طرح مدرن، طرح ورزشی و طرح شخصیت‌های محبوب هستند.

شکل

شکل میز بیلیارد نیز باید با نیاز و فضای در دسترس شما سازگار باشد. برخی از میز‌های بیلیارد دارای شکل مربع، دایره، مستطیل، ترکیبی از این‌ها و حتی شکل‌های غیر معمول هستند.

رنگ و جزئیات

رنگ و جزئیات میز بیلیارد نیز می‌تواند تأثیری در جذابیت ظاهری آن داشته باشد. برخی از میز‌های بیلیارد دارای رنگ‌های متنوعی هستند و برخی دیگر از جزئیاتی مانند تصاویر روی بورد، روکش چرمی، نمایشگر درصد پیشرفت بازی و غیره برخوردار هستند.

قابلیت حمل و نقل

میز بیلیارد باید دارای قابلیت حمل و نقل مناسبی باشد تا بتوانید آن را به محل مورد نظر خود منتقل کنید. برخی از میز‌های بیلیارد دارای پایه‌های قابل جدا شدن هستند که حمل و نقل آن‌ها را آسان می‌کند. 

سایر ویژگی‌ها

میز بیلیارد مناسب باید دارای ویژگی‌هایی مانند بوردهای سطح صاف و هموار، پایه‌های قوی و مستحکم، چراغ‌های ال ای دی برای روشنایی مناسب و سایر امکانات مرتبط با بازی بیلیارد باشد. به طور کلی، انتخاب میز بیلیارد مناسب به جنس، اندازه، کیفیت و قیمت آن بستگی دارد و باید با دقت و با توجه به نیازهای شما صورت گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها