کد خبر: 486779
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۵۵:۱۹
| |

مدیر اجرایی مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت:

کُوو ایران برکت؛ یک گام تا واکسیناسیون عمومی

مدیر اجرایی آزمایش انسانی واکسن کُوو ایران برکت: واکسن کُوو ایران برکت در حال تزریق به 20 هزار داوطلب در مرحله سوم آزمایش انسانی است و تا واکسیناسیون عمومی آن یک گام باقی مانده است.

کُوو ایران برکت؛ یک گام تا واکسیناسیون عمومی
کد خبر: 486779
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۵۵:۱۹

اعتمادآنلاین| حامد حسینی با بیان اینکه مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن «کووایران برکت» چند روزی است که آغاز شده است، افزود: مرحله سوم واکسیناسیون در شهر‌های تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر انجام می‌شود.


به گزارش صدا و سیما، وی اضافه کرد: این مرحله، در پنج نقطه در تهران از جمله فرهنگسرای اشراق، هتل ارم، پارک بعثت، شهرک والفجر و شهرک استقلال تزریق می‌شود.


آقای دکتر حسینی اضافه کرد: تا پایان اردیبهشت این واکسن به عنوان نخستین واکسن ایرانی کرونا به 10 هزار نفر تزریق می‌شود.


مدیر سامانه 4030 و ثبت نام از داوطلبان واکسن کووایران برکت هم گفت: تاکنون بیش از 80 هزار نفر در این شش استان داوطلب تزریق واکسن شده اند و از طریق این سامانه و پیام رسان «آی گپ» این ثبت نام‌ها انجام شده است.


آقای دکتر سیدرضا مظهری افزود: این افراد پس از بررسی سوابق پزشکی، 20 هزار نفر انتخاب و پس از تماس با آن‌ها به نقاط معرفی شده مراجعه می‌کنند و پس از انجام آزمایش‌های اولیه، واکسن به آن‌ها تزریق می‌شود.


وی با اشاره به اینکه داوطلبان حتما باید برای تزریق این واکسن ثبت نام کنند اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام و تزریق واکسن کووایران برکت با سامانه 4030 تماس بگیرند.


در هفته قبل 300 هزار دز واکسن کووایران برکت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده شد و این عدد تا پایان اردیبهشت به یک میلیون دز خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها