کد خبر: 608157
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۰:۲۷
| |

گلایه روزنامه دولت از عدم تعامل بهارستان‌نشینان:

نمایندگان برای کانامه‌سازی برای خود دومینوی استیضاح راه انداختند

روزنامه ایران نوشت: تلاش نمایندگانی که تمایل دارند با به راه انداختن دومینوی استیضاح کارنامه کاری سال‌های نمایندگی شان را در سال پایانی دوره یازدهم مجلس سنگین کنند اگر چه دیروز با منتفی شدن استیضاح احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و کاهش امضاها به کمتر از 10 نفر دچار سکته شد.

نمایندگان برای کانامه‌سازی برای خود دومینوی استیضاح راه انداختند
کد خبر: 608157
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۰:۲۷

روزنامه دولتی ایران در گزارشی از مجلس به دلیل عدم تعامل با دولت انتقاد و تاکید کرده نمایندگان برای سنگین کردن کارنامه کاری خود در سال پایانی دوره یازدهم دومینوی استیضاح به راه انداخته‌اند.

به گزارش ایران، غلبه رویکرد سیاسی بر فضای مجلس جلسه علنی روز گذشته نمایندگان را هم بی‌نصیب نگذاشت. هرچند تلاش نمایندگانی که تمایل دارند با به راه انداختن دومینوی استیضاح کارنامه کاری سال‌های نمایندگی شان را در سال پایانی دوره یازدهم مجلس سنگین کنند اگر چه دیروز با منتفی شدن استیضاح احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و کاهش امضاها به کمتر از 10 نفر دچار سکته شد. اما اظهار نظرهای جنجالی برخی نمایندگان از این دست که یا برای دولت و رئیس جمهور نسخه برکناری می‌پیچند یا برای تأمین نظرشان در مورد حوزه انتخابیه خود تهدید به استعفا می‌کنند به خوبی نشان دهنده حجم غلبه اتمسفر سیاسی سال منتهی به انتخابات بر فضای مجلس است و از تعاملی که در دو سال نخست آغاز به کار مجلس یازدهم با دولت دوم روحانی بروز یافت کمتر نشانه‌ای دیده می‌شود.

این روزنامه نوشته است: حالا دولت سیزدهم که از آغاز به کار با ارزیابی رقبا مبنی بر همسویی دولت و مجلس مواجه بود باید امیدوار باشد که در بزنگاه مواجهه کشور با جنگ ترکیبی دشمن و تلاشی که برای مقابله با اثرات این جنگ بر پیکر اقتصاد کشور انجام می‌شود اگر نه تعامل و همکاری بیشتر بلکه دست کم از جنس همان دو سال نخست مجلس یازدهم تحقق پیدا کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها