کد خبر: 395369
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۰:۱۴
| |

البرادعی: آزادی زندانیان مصر با شیوع کرونا یک اقدام انسانی ویژه است

سیاستمدار مصری و مدیر سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مسؤولان کشورش خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا سالمندان، بیماران، زندانیان عقیدتی و بازداشتی‌های موقت در زندان‌های این کشور را آزاد کنند.

البرادعی: آزادی زندانیان مصر با شیوع کرونا یک اقدام انسانی ویژه است
کد خبر: 395369
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۰:۱۴

اعتمادآنلاین| محمد البرادعی، مدیر سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و چهره سیاسی مصر توییت کرد: در مقطع زمانی هستیم که همه باید اختلافات خود را فراموش کنند و با هم در برابر این ویروس که تفاوتی میان آنها قائل نیست، بایستند، با توجه به خطر بالای این ویروس برای سالمندان و بیماران و اهمیت قرنطینه برای جلوگیری از سرعت شیوع آن، آزادی زندانیان عقیدتی، بازداشتی‌های موقت و دیگر مواردی که شرایط اجازه می‌دهد، اقدام انسانی متمایزی خواهد بود.

البرادعی در ادامه از تصمیم دولت مصر برای تعلیق پروازها در تمامی فرودگاه‌های این کشور از ظهر پنج‌شنبه تا پایان ماه جاری میلادی تقدیر کرد و گفت: لغو پروازها از سوی مصر یک گام مثبت و مسؤولانه برای توقف شیوع کروناست و مهار این بیماری نیازمند شفافیت و همکاری همه است.

رئیس سابق آژانس انرژی هسته‌ای افزود: با توجه به تحقیقی که پژوهشگران دانشگاه تورنتو درباره شیوع ویروس کرونا در مصر منتشر کردند، بسیار اهمیت دارد مسؤولان مربوطه برای اعتمادسازی و کاهش زیان به منافع حیاتی این کشور در صنعت گردشگری اقدام علمی سریعی انجام دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها