کد خبر: 649410
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۱:۰۶
| |

دولت‌های عربی همراه با اسرائیل به مردم فلسطین خیانت می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم واقعیت‌های انکارناپذیر که همگی نامشروع بودن رژیم صهیونیستی را به اثبات می‌رسانند، دولت‌های عربی برای استمرار تضییع حقوق مردم فلسطین با غاصبان این سرزمین همراهی و به مردم فلسطین خیانت می‌کنند.

دولت‌های عربی همراه با اسرائیل به مردم فلسطین خیانت می‌کنند
کد خبر: 649410
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۱:۰۶

روزنامه جمهوری اسلامی از مسئولیت بر زمین ماندن جهان عرب در قبال فلسطین نوشته است.

به گزارش جمهوری اسلامی، علیرغم واقعیت‌های انکارناپذیر که همگی نامشروع بودن رژیم صهیونیستی را به اثبات می‌رسانند، دولت‌های عربی برای استمرار تضییع حقوق مردم فلسطین با غاصبان این سرزمین همراهی و به مردم فلسطین خیانت می‌کنند. متاسفانه مجامع بین‌المللی نیز آلت دست قدرت‌ها هستند و از طریق آنها نیز نمی‌توان فلسطین را آزاد کرد. جمع‌بندی طبیعی این واقعیت‌ها اینست که اولاً حق مردم فلسطین اینست که خودشان بر سرزمینی که به آنها تعلق دارد حکومت کنند و ثانیاً مسلمانان و آزادگان جهان به مردم فلسطین برای رسیدن به این حق کمک کنند.

این روزنامه تاکید کرده است: کار دیگری هم که بر زمین مانده و باید انجام شود اینست که ملت‌های عرب، خود را و کشورهای خود را از سلطه دولتمردان وابسته به صهیونیسم و قدرت‌های سلطه‌گر نجات دهند. رسیدن به این هدف، نیازمند یک انقلاب همه‌جانبه و عمیق فکری در جهان عرب است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها